Thursday, April 15, 2010

SYAITAN KETAWA BESAR KERANA KEJAYAANNYA...ULAMAK BISU BERTAMBAH...HUKUM ALLAH TAK DIGUNA PAKAI

2 beranak ulit dosa

Oleh Ahmad Shahrul Nizam Muhammad
ahmadshahrul@hmetro.com.my
2010/04/16

PUTRAJAYA: Dua beranak sehati sejiwa yang berpenampilan ‘bergetah’ dan menarik bukan saja rela menawarkan urut istimewa menerusi teknik badan ke badan dalam keadaan bogel, malah sanggup melakukan hubungan ranjang dengan bayaran mencecah RM1,000 bagi satu pakej.

Bukan itu saja, dua beranak masing-masing berusia 45 dan 25 tahun terbabit turut menawarkan tiga pakej dengan kadar upah RM300 hingga RM1,000 setiap satu bergantung kepada kehendak pelanggan.


Pakej pertama menyajikan khidmat urut badan ke badan tanpa pakaian, pakej kedua membabitkan urut badan ke badan dengan sentuhan istimewa pada badan tukang urut manakala pakej ketiga kombinasi pakej satu dan dua disertai layanan hebat di ranjang khas bagi golongan elit.


Kegiatan dua beranak itu dipercayai dilakukan di sebuah kondominium mewah disewa mereka di Subang Jaya, dekat sini, yang mempunyai dua bilik khas bagi melakukan urutan khas kepada pelanggan yang ditapis melalui panggilan telefon diterima sebelum pertemuan diatur. Bukan itu saja, dua beranak terbabit turut menyediakan katil khas bagi melayan pelanggan tetap berstatus Datuk dan eksekutif muda yang mahu menikmati urutan istimewa disertai seks layanan intim serta seks hebat.


Dua beranak terbabit dikesan menjalankan kegiatan tidak bermoral itu sejak lebih setahun lalu, namun ia sukar dikesan kerana mereka sentiasa berhati-hati dengan menapis setiap pelanggan selain hanya menyasarkan pelanggan kaya dan elit yang menghadapi masalah dengan isteri atau keluarga.


Golongan terbabit dipercayai menjadi sasaran kerana mereka sukar memecahkan rahsia, malah tidak mahu perlakuan mereka dibongkar bagi menjaga imej. Bagi mengelak kegiatan mereka dikesan pihak berkuasa, dua beranak terbabit hanya menawarkan khidmat urutan antara jam 10 pagi hingga 12 tengah malam. Ia bagi mengelak penghuni di kondo mewah itu curiga.

Tempoh terbabit bagaimanapun boleh dilanjutkan jika ada permintaan khas daripada pelanggan tetap yang tidak mahu kehadiran mereka dilihat penghuni lain.


Kegiatan dua beranak yang hidup mewah hasil aktiviti terkutuk itu didedahkan Penolong Pengarah Bahagian Perancangan dan Strategik Jabatan Agama Islam Selangor (Jais), Shahrom Maarop, yang mengesahkan mereka menjalankan khidmat itu sejak lebih setahun lalu.


Beliau berkata, urut istimewa dan pelik memang wujud dan dilakukan secara tersembunyi terutama apabila membabitkan pelanggan dan tukang urut beragama Islam.

Bagaimanapun, katanya, perkhidmatan itu agak pelik kerana ibu dan anak perempuan terbabit bukan saja sanggup melakukan urut istimewa bersama, malah menawarkan seks kepada pelanggan dengan bayaran lumayan.


“Siasatan mendapati dua beranak ini memiliki penampilan menarik, malah wanita berstatus janda terbabit juga mempunyai wajah dan bentuk tubuh menarik bagi menggoda pelanggan yang mahukan khidmat seksnya.


“Bagaimanapun, layanan tidak diberikan dengan mudah kerana pelanggan perlu membayar harga yang mahal dan lazimnya layanan istimewa untuk pakej ketiga itu hanya diberikan kepada pelanggan yang ada status dan berada,” katanya.


Shahrom berkata, berdasarkan risikan dan siasatan, pakej terbabit menawarkan harga berbeza antara RM300 hingga RM1,000 dan pakej ketiga lazimnya ditawarkan kepada pelanggan tetap yang kebanyakannya golongan berada.


“Pelanggan tidak boleh datang sewenang-sewenangnya kerana dua beranak itu akan menetapkan masa bagi mengelak kegiatan mereka dihidu penghuni lain,” katanya.


Shahrom berkata, pihaknya mendapati dua beranak itu kaya dengan menyewa kondominium mewah serta memiliki kenderaan sendiri hasil pendapatan lumayan yang diperoleh setiap hari.


“Kami memantau kegiatan dua beranak itu dan akan melancarkan serbuan pada masa sesuai. Kami menasihatkan umat Islam yang terbabit dengan kegiatan urut haram memberhentikannya dengan segera sebelum mereka dicekup,” katanya.




Tak serik-serik juga

Oleh Abdullah Wahab
abwahab@hmetro.com.my
2010/04/16

KLANG: Walaupun pernah menjalani hukuman di pusat tahanan Simpang Renggam seorang lelaki masih tidak serik apabila ditahan kelmarin kerana dipercayai cuba untuk melakukan pecah rumah di sekitar daerah ini.

Suspek berusia 24 tahun, berasal di Klang Utama, di sini ditahan bersama seorang lagi lelaki berusia 23 tahun ketika cuba melarikan diri di Lorong Pauh Kijang 2, Taman Saga Off Jalan Meru, di sini kira-kira jam 9.30 pagi.


Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop, berkata, sebelum kejadian, polis menerima aduan daripada orang awam mengenai sebuah kereta jenis Proton Wira putih menghalang jalan di kawasan taman berkenaan.


“Susulan aduan itu, kami menghantar sebuah kereta peronda (MPV) ke kawasan yang dimaksudkan sebelum menemui kereta terbabit.


“Bagaimanapun ketika anggota polis cuba menghampiri kenderaan terbabit, dua lelaki bergegas keluar dan cuba melarikan diri sebelum berlaku pergelutan. Kedua-dua suspek terbabit ditahan,” katanya.


Turut hadir, Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang, Deputi Superintendan Roslan Ibrahim.

Mohamad berkata, pemeriksaan badan ke atas suspek dan kenderaan, polis menemui peralatan dipercayai digunakan untuk samun dan pecah rumah, seperti parang panjang, alat untuk membuka kereta dan pecah rumah sejumlah kunci dan satu vest hitam berpelekat perkataan Rela dan logo serta komputer riba.


“Supek pertama mempunyai enam rekod jenayah lampau manakala suspek kedua, satu rekod lampau.


“Mereka turut mengaku melakukan sekurang-kurangnya 12 kes, iaitu dua kes di Balakong, tiga di Tampin dan selebihnya di sekitar daerah ini,” katanya menambah Proton Wira dinaiki kedua-dua suspek dilaporkan hilang 23 Mac lalu di Tampin, Negeri Sembilan.

Ujian air kencing mendapati kedua-dua suspek terbabit positif dadah. Kerugian daripada jenayah yang dilakukan suspek itu dianggarkan berjumlah lebih RM20,000.


Menurutnya, hasil soal siasat sepasukan polis menyerbu sebuah rumah di Batu 3, Jalan Kapar dan menahan lima lelaki berusia 27 hingga 39 tahun kerana disyaki menjadi pembeli barang curi.


“Dalam serbuan itu kami menemui sebuah komputer riba daripada salah seorang lelaki ini dipercayai dibeli daripada suspek,” katanya.




Tak sempat lampias nafsu



2010/04/16

KLANG: Seorang lelaki yang baru cuba melampiaskan nafsunya dengan seorang pelacur warga China di sebuah hotel di pusat bandar, di sini, terpaksa melupakan hasratnya itu selepas dia ditahan sepasukan polis daripada Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang, di sini, kelmarin.

Dalam Ops Noda itu, lelaki berusia 24 tahun dikatakan baru masuk ke sebuah bilik hotel diikuti wanita terbabit sebelum diserbu pihak berkuasa.
Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop, berkata operasi kira-kira jam 6 petang itu berjaya menahan 10 wanita disyaki pelacur warga China.



Taktik tukar hotel gagal



2010/04/16

KUALA LUMPUR: Kelicikan dua wanita dipercayai pengedar dadah yang sering bertukar-tukar hotel sebagai lokasi persembunyian berakhir apabila mereka dicekup pihak berkuasa, kelmarin.

Difahamkan, kedua-dua suspek berusia awal 20-an itu ditahan ketika sedang berkemas untuk meninggalkan hotel terbabit untuk ke lokasi lain selepas urus niaga haram di kawasan berkenaan selesai.


Dalam serbuan dilakukan sekumpulan anggota polis daripada Jabatan Narkotik Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Selangor pada jam 4 petang itu di sebuah hotel di Banting, kedua-dua suspek dikatakan cuba melarikan diri, namun gagal.


Menurut sumber, hasil serbuan itu, pihak berkuasa turut merampas 500 gram dadah dipercayai syabu selain wang tunai bernilai ribuan ringgit.


Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Asisten Komisioner Nordin Kadir ketika dihubungi mengesahkan mengenai penahanan kedua-dua suspek namun enggan mengulas lanjut.




Kawan hamil luar nikah



2010/04/12

Dr, saya mempunyai kawan yang hamil anak luar nikah dan kandungannya kini berusia tujuh bulan. Masalahnya sekarang dia tidak tahu bersalin di mana kerana takut keluarganya tahu.

Bagaimana cara saya menolong dia dan ada tidak klinik yang boleh menerimanya bersalin di sana tanpa ke hospital. Ini kerana sepanjang mengandung, baru sekali dia melakukan pemeriksaan di klinik swasta.

Rakan Runsing
Kuala Lumpur

DR amat mengerti kebimbangan dan ketakutan kawan adik itu. Sewajarnya, sama ada di hospital atau klinik swasta, setiap bakal ibu yang akan melahirkan tetap diterima dan dilayan dengan baik, sama ada anak itu luar nikah atau tidak. Oleh kerana kawan adik pernah melakukan pemeriksaan di sebuah klinik swasta, maka dia boleh melahirkan bayi di klinik itu. Dengan syarat, klinik itu mempunyai kemudahan bersalin. Jika tidak, minta klinik berkenaan merujuk kepada klinik bersalin yang lain. Dr berharap kawan adik itu dapat melahirkan dengan selamat dan mendapat rawatan terbaik. Mengenai langkah seterusnya yang akan diambil kawan adik selepas bersalin nanti, sebaik-baiknya dia memberitahu keluarga mengenai kehamilannya. Keluarga mungkin sukar untuk menerima kenyataan tetapi ia adalah lebih baik daripada terus merahsiakannya sehingga mereka tidak mengetahui perkara sebenar.


Anak yang bakal dilahirkan kawan adik itu adalah suci. hadith yang diriwayatkan oleh Al-Bukhari daripada Abu Hurairah r.a di mana Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud seperti berikut: "Setiap anak dilahirkan dalam keadaan fitrah (suci). Kedua-dua orang tuanyalah yang menjadikan dia Yahudi, Nasrani atau Majusi". Melihat kepada hadith tersebut, jelas sekali bahawa semua anak yang dilahirkan adalah suci sifatnya.


Ibu bapa yang memainkan peranan penting dalam membentuk akhlak seseorang anak agar menjadi orang yang berbudi pekerti mulia. Kawan adik adalah sebaik-baik insan yang boleh menjaga dan mendidik anaknya itu. Dr akui, memang wujud, segelintir manusia di kalangan masyarakat umum yang bertanggapan buruk terhadap anak luar nikah. Bagi mereka, anak luar nikah adalah tidak suci, malah, rendah kedudukannya berbanding anak sah taraf. Tanggapan buruk ini perlu dihindari. Sebaliknya, sama-sama membantu serta membimbing ibu dan anak menjalani kehidupan dengan lebih baik.


Jika kawan adik tidak mahu menjaga anaknya, dia boleh mencari rumah perlindungan. Rumah perlindungan ini bukan untuk menggalakkan seks luar nikah atau berkaitan isu moral semata-mata, tetapi pilihan terbaik bagi mengelak daripada bayi itu dibuang dan mati. Peranan adik dalam membantu kawan adalah penting dalam dirinya menghadapi saat-saat sukarnya. Ketika ini dia sangat memerlukan orang yang dapat membimbingnya ke arah yang betul. Proses ini bukanlah mudah tetapi amat penting dan jika tersilap langkah hanya akan menyebabkan kekesalan seumur hidup. Dr doakan adik dan kawan adik itu dapat mengambil tindakan yang tidak akan disesali dan dapat memberi makna dalam kehidupan kalian di kemudian hari.





Lelaki gay bimbang tiada nafsu dengan bakal isteri



2010/04/12

SAYA pelajar lelaki ijazah tahun akhir berumur 24 tahun di sebuah institusi pengajian tinggi. Untuk pengetahuan Dr, saya mempunyai naluri berbeza iaitu berminat kepada kaum sejenis.

Ia bermula dari bangku sekolah. Memandangkan saya dikurniakan susuk tubuh dan rupa yang tampan, saya sentiasa 'dibayar' golongan atasan untuk memiliki tubuh saya.


Baru-baru ini, saya berkenalan dengan seorang gadis. Saya tidak tahu kenapa hati saya tertarik memandang wajahnya pertama kali sedangkan, perasaan ini tak pernah hadir sebelum ini. Saya memberanikan diri berkenalan dengannya secara dekat dan kini, kami sudah menjadi pasangan kekasih. Saya sudah berjumpa keluarga gadis itu. Mereka dapat menerima saya dan kami merancang bertunang dan mendirikan rumah tangga dalam masa dua tahun lagi.


Masalahnya, saya takut tidak dapat menjadi seorang suami yang terbaik dan mengecewakan dirinya. Saya terlalu takut akan hal ini kerana saya amat menyayanginya.


Saya tidak pernah bergaul apatah lagi menyentuh 'wanita'. Saya tak pasti bernafsu terhadap golongan wanita atau tidak. Saya menyayangi kekasih saya bukan kerana nafsu.


Bagaimana saya nak pastikan bahawa saya 'bernafsu' terhadap wanita atau tidak dan perlukah saya berkongsi masalah ini bersama kekasih saya? Bantulah saya Dr. Saya benar-benar ingin berubah. Mungkin Allah mahu mengurniakan saya sesuatu yang baik untuk kembali normal?

Daus bingung
Melaka

PENGALAMAN homoseksual yang bermula dari bangku sekolah, diajar oleh rakan yang mempunyai naluri serta minat yang sama, 'dibayar' oleh golongan atasan untuk memiliki tubuh mengimarahkan aktiviti seks songsang adik.


Jika adik ingin menjadi suami yang terbaik, antara tanggungjawab ialah memberi nafkah batin kepada isteri. Sukar menjadi suami terbaik jika tidak dapat memenuhi keinginan seksual isteri. Jika sayangkan kekasih, adik perlu lakukan sesuatu untuk tidak melukakan hatinya. Semoga cinta adik terhadap kekasih ikhlas dan akan bertahan selama-lamanya.


Cinta yang ikhlas lahir apabila seseorang itu sudah menemui insan yang paling disayangi. Tiada siapa yang boleh merosakkan cinta sejati ini. Kajian menunjukkan terdapat lelaki yang terbabit dalam kegiatan homoseksual bertahun-tahun memilih untuk tidak meneruskan aktiviti mereka.


Perubahan ini disebabkan oleh pelbagai faktor seperti mendapat rawatan psikoterapi. Agama juga boleh mengubah orientasi seksualiti golongan homoseksual. Jelasnya, kajian di atas menunjukkan tingkah laku homoseksual boleh diubah. Namun, ia memerlukan keyakinan dan pembabitan yang kuat di pihak adik. Adik mesti bersedia untuk memberhentikan tingkah laku mengadakan hubungan seks sesama jenis.

Antaranya ialah menghindarkan diri dengan rakan-rakan homoseksual. Adik perlu memberhentikan aktiviti daripada 'dibayar' oleh golongan atasan untuk memiliki tubuh saya. Homoseksual adalah berdosa dari sudut agama.


Sama ada adik perlu berkongsi masalah dengan kekasih, ia terpulang sama ada adik berani atau tidak.


Mungkin adik akan kehilangannya jika memberitahunya. Tetapi, jika adik tidak memberitahu kekasih perkara sebenar, dia akan lebih kecewa jika mengetahuinya selepas menjadi isteri adik.


Dari sudut positif, jika dia seorang yang rasional dan pemaaf, tentu dia memaafkan adik. Cinta sejati boleh mengatasi segala kesilapan masa lepas.


Buatlah pertimbangan, kaedah mana yang lebih memberi kesan positif dalam hubungan adik dengan kekasih.


Bagaimanapun, jika adik merasakan tidak boleh tinggalkan nafsu berahi kepada lelaki, lebih baik tidak menganiaya kekasih dengan berkahwin dengannya. Dirinya berhak mendapat suami yang dapat menjalankan tanggungjawab zahir dan batin.


Pengorbanan adik, sama ada, meninggalkan aktiviti homoseksual dan belajar mempunyai selera nafsu kepada perempuan dan menjalani kehidupan normal bersuami isteri atau terus tenggelam dalam keseronokan dunia homoseksual tetapi kehilangan nikmat beristeri adalah penentu arah hidup. Adik bertanggungjawab menentu arah hidup dan pilihlah yang terbaik demi agama dan masa depan.



Dua 'bapa haruan' bersalah rogol anak kandung

SHAH ALAM – Seorang penganggur yang mendakwa dirinya tidak mampu melakukan hubungan seks dihukum penjara 16 tahun selepas Mahkamah Sesyen di sini mendapatinya bersalah merogol anak kandungnya.

Bagaimanapun, tertuduh yang didakwa melakukan kesalahan itu terhadap anak keenam daripada lapan anak tidak dikenakan hukuman sebatan selepas Hakim, M Gunalan menggunakan budi bicara atas faktor kesihatan tertuduh.

Keterangan sebelum ini menyebut tertuduh, yang tidak diwakili peguam, mengidap penyakit darah tinggi dan kencing manis.

:Dalam penghakimannya, Gunalan mendapati hujah tertuduh bahawa umurnya sudah 49 tahun gagal menimbulkan keraguan munasabah.

“Kamu katakan tidak boleh melakukan hubungan seks, tetapi tidak disokong bukti dan bercanggah keterangan isteri kamu,” katanya.

Gunalan berkata, tiada sebab untuk mangsa dan dua lagi anak tertuduh mereka-reka cerita terhadap tertuduh semasa memberi keterangan di mahkamah.

Mahkamah mendengar keterangan sembilan saksi pendakwaan, termasuk pegawai penyiasat dan doktor serta tiga saksi pembelaan.

Gunalan juga menolak permohonan tertuduh untuk menangguhkan pelaksanaan hukuman penjara memandangkan tertuduh berada dalam reman sejak ditangkap 9 April 2009.

Tertuduh didakwa merogol mangsa yang ketika itu berusia 11 tahun 4 bulan, jam 9 malam, 13 Mac 2009 di rumah tertuduh di Kampung Bendahara Sungai Tua, Batu Caves.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, R Kalaiyarasi mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 30 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.

Sementara itu di KLANG, Mahkamah Sesyen menjatuhkan hukuman penjara 12 tahun dan empat sebatan terhadap seorang lelaki kerana merogol anak perempuannya sebanyak empat kali.

Hakim Zunaidah Idris membuat keputusan itu selepas pihak pendakwaan yang diwakili Siti Suhada Alwi berjaya membuktikan pertuduhan melangkaui keraguan munasabah.

Tertuduh merayu supaya hukuman diringankan kerana mendakwa tidak melakukan kesalahan itu.

Lelaki berusia 52 tahun itu didakwa melakukan kesalahan tersebut antara 1 dan 29 Mac 2006 di Sungai Besar terhadap anaknya berusia 19 tahun yang tidak dibenarkan di bawah undang-undang agama untuk berkahwin dengannya.




Keluarga Din Beramboi pindah rumah


INILAH rumah lama arwah Din Beramboi di Taman Sentosa, Sungai Buaya, Kuala Kubu Bharu, Selangor.


KUALA LUMPUR - Keluarga arwah Din Beramboi atau nama sebenarnya, Mior Ahmad Fuad Mior Badri mengambil keputusan untuk berpindah dari rumah lama mereka di Taman Sentosa, Sungai Buaya, Kuala Kubu Bharu ke rumah ibunya di Taman Ehsan, Kepong di sini.

Menurut balu Din Beramboi, Suhaini Che' Man, 42, dia mengambil keputusan untuk menetap di rumah ibunya, Saenah Abdullah, 59, kerana bimbang kejadian pecah rumah yang berlaku di rumah lamanya di Sungai Buaya berulang.

Beliau yang tinggal di Taman Ehsan sejak suaminya meninggal dunia pada 2 April lalu memberitahu, kawasan rumah lama mereka di Sungai Buaya sering berlaku kes seumpama itu.



Sanggup lari berbogel elak dicekup


DUA daripada wanita yang ditahan dalam operasi menangkap pelacur warga asing di Klang kelmarin.


KLANG - Akibat takut dicekup polis, seorang wanita bersama pasangannya sanggup lari berbogel ketika polis menyerbu sebuah pusat rawatan kecantikan di sebuah hotel di Jalan Pelabuhan Klang di sini malam kelmarin.

Ketika serbuan dilakukan kira-kira pukul 10 malam itu, pasangan terbabit yang sedang asyik berasmara di dalam sebuah bilik terkejut dengan kehadiran sepasukan polis yang menyerbu bilik mereka.

Tanpa sempat memakai semula pakaian masing-masing, wanita dan lelaki tersebut cuba lari keluar dari bilik berkenaan tanpa seurat benang namun akhirnya ditahan pihak berkuasa.

Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop berkata, wanita terbabit antara lima warga Indonesia berusia 20-an yang ditahan pada malam itu kerana disyaki menawarkan khidmat seks kepada pelanggan.

Menurutnya, hasil siasatan, polis percaya kelima-lima wanita berkenaan tidak mempunyai permit kerja yang sah berikutan kegagalan mereka menunjukkan dokumen perjalanan dan pengenalan diri.









No comments:

Post a Comment