Thursday, September 9, 2010

ZINA DAH JADI LUMRAH BILA HUKUM ALLAH DITANGGUH2.....DAN KES LIWAT MENJADI2@GAY

3 jual tubuh di medan selera



2010/09/09
KUALA LUMPUR; Seramai 13 wanita warga asing termasuk 12 dari China dan seorang dari Vietnam dipercayai pelacur ditahan dalam Ops Noda di sebuah medan selera di Jalan Geylang di sini, malam kelmarin.
Operasi banteras kegiatan maksiat itu dilakukan sepasukan anggota termasuk pegawai dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) kira-kira jam 10.30 malam.

Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata pihaknya melakukan serbuan terbabit selepas menerima maklumat penduduk berhampiran.

“Operasi kali ini dilakukan atas arahan Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, untuk membanteras kegiatan tidak bermoral membabitkan wanita warga asing,” katanya

Umpan telekung sebelum cabul

Oleh Hadzlihady Hassan

2010/09/09

AMPANG: Gelaran dajal layak diberikan buat seorang lelaki apabila sanggup mengumpan membelikan baju dan kain telekung untuk seorang kanak-kanak sebelum membawa mangsa ke sebuah hotel untuk dicabul, Sabtu lalu.
Lebih menjijikkan apabila lelaki itu yang juga penjaga surau sanggup mengambil kesempatan ke atas kanak-kanak yang hanya berusia sembilan tahun itu.
Difahamkan, kejadian hanya disedari ibu mangsa beberapa hari kemudian apabila kanak-kanak berkenaan mengadu sakit di bahagian kemaluan sebelum menceritakan apa yang berlaku.

Mangsa pada mulanya dikatakan berkunjung ke surau itu untuk berbuka puasa bersama jemaah dan ahli surau lain, namun kemudian dibawa seorang penjaga surau menaiki motosikal kira-kira jam 8 malam.

Menurut sumber polis, penjaga surau berusia lingkungan 50-an itu bijak memujuk mangsa dengan memberitahu yang dia mahu membawa kanak-kanak itu ke sebuah pasar raya.

“Lelaki itu kemudian membawa mangsa ke pasar raya seperti dijanjikan dan ini cuba mengumpan pula kanak-kanak itu dengan membelikannya baju, kain telekung serta ayam goreng. “Bagaimanapun, selepas membeli semua barang berkenaan, lelaki itu tidak menghantar mangsa ke surau atau pulang, sebaliknya melencong dan membawanya ke sebuah hotel murah,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa yang langsung tidak mengerti apa-apa dan tidak mengetahui niat buruk lelaki berkenaan yang sebaya dengan bapanya hanya mengikut segala apa yang disuruh.

Katanya, sejurus tiba di hotel itu, kanak-kanak itu diarahkan berbogel sebelum lelaki itu juga menanggalkan bajunya dan membawa mangsa ke bilik air.

“Mangsa kemudian bersama lelaki itu mandi dalam keadaan berbogel dan ketika itu kanak-kanak terbabit mendakwa lelaki berkenaan cuba memegang kemaluannya.

“Bagaimanapun, kanak-kanak itu enggan menceritakan lanjut perbuatan lelaki berkenaan kepada ibunya dan dia hanya mendakwa mengalami kesakitan di kemaluan.

“Polis masih menunggu laporan daripada hospital untuk memastikan sama ada mangsa turut dirogol,” katanya

Difahamkan, lelaki itu melarikan diri sejurus mengetahui ibu mangsa membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu mangsa.

“Polis juga sedang mengesan seorang lelaki yang juga penjaga surau berusia lingkungan 50-an itu bagi membantu siasatan,” katanya. Difahamkan, lelaki itu melarikan diri sejurus mengetahui ibu mangsa membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat ibu mangsa


Liwat rakan jual hasil samun



2010/09/09

KUALA LUMPUR: Akibat tidak berpuas hati dengan hasil samun yang dijual rakan, seorang lelaki sanggup meliwat rakannya di sebuah hotel di Ampang, Sabtu lalu.
Mangsa berusia 18 tahun itu hanya mampu membiarkan dirinya diperlakukan sedemikian berikutan rakannya mengugut mencederakannya dengan pisau selain memukul kepalanya dengan kayu.
Menurut sumber polis, kejadian berlaku jam 9 malam selepas rakan mangsa itu mengajaknya keluar makan.

“Mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa mengikut rakannya itu, tetapi tidak dibawa makan, sebaliknya dibawa ke rumah rakan lain.

“Selepas itu, mangsa menyangka rakannya mahu menghantarnya pulang, tetapi sekali lagi terkejut apabila dibawa ke sebuah hotel tanpa diberitahu tujuan sebenar.

“Sejurus tiba di hotel, mangsa yang letih berbaring di atas katil, tetapi rakannya menghampiri dan bertindak agresif dengan mengacukan pisau.

“Rakannya juga memegang kayu dan mengarahkan mangsa diam jika tidak mahu dicederakan sebelum menanggalkan pakaian mangsa,” katanya.

Menurut sumber, siasatan awal mendapati rakan mangsa tidak berpuas hati kerana mendakwa mangsa menjual beberapa telefon bimbit yang diperoleh hasil kegiatan samun yang dilakukan mereka sebelum ini.

Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian dan siasatan lanjut masih diteruskan.

Katanya, mangsa membuat laporan polis berhubung kejadian itu.

Menurut sumber, hasil siasatan awal mendapati rakan mangsa tidak berpuas hati kerana dia mendakwa mangsa sudah menjual beberapa telefon bimbit yang diperoleh hasil daripada kegiatan samun yang dilakukan mereka sebelum ini

“Rakannya itu meminta mangsa menyimpan telefon bimbit berkenaan buat sementara waktu dan berjanji akan mengambil kembali dalam tempoh terdekat.

“Bagaimanapun, mangsa dikatakan sudah menjual semua telefon bimbit berkenaan dan ini membuatkan rakannya itu menjadi berang dan melepaskan geram dengan meliwatnya,” katanya. Sementara itu, Ketua Polis Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan yang dibuat mangsa terbabit dan siasatan lanjut masih diteruskan.


ZINA BAGI MEREKA DAH LALI



Ibu tunggal beranak satu pasangan kedua Rooney



2010/09/09

LONDON: Sebuah akhbar tabloid mendedahkan, seorang ibu tunggal adalah wanita kedua yang ditiduri serentak oleh Wayne Rooney ketika dia mengadakan hubungan seks dengan Jennifer Thompson tahun lalu.
Dikenali sebagai Helen Wood, dia adalah anak seorang pensyarah yang menjual dirinya kepada Rooney.
Helen, 23, menjadi pelayan nafsu Rooney ketika isteri penyerang England dan Manchester United itu hamil anak pertama mereka.

Bekerja dengan sebuah agensi pelacuran, ketika ini Helen membesarkan seorang anak lelaki berusia enam tahun.

Sumber berkata, kepakaran Helen adalah melakukan aksi hubungan sejenis dengan Jennifer, 21.

Bekas majikannya berkata, Helen cepat menjadi popular di kalangan pelanggan agensi itu kerana memiliki wajah jelita dan tubuh menggiurkan.

“Kesediaan Helen mengadakan hubungan sejenis menjadi nilai tambah kepadanya,” katanya.

Difahamkan, dia pernah melayan nafsu kira-kira 20 pemain bola sepak, dengan kebanyakannya mewakili kelab utama Liga Perdana Inggeris. - Agensi


LOMBOK OH LOMBOK BANYAK KISAH PEMPUAN KESANA


Terkejut anak di Lombok

Oleh Ravale Savarinathan

2010/09/09

TELUK INTAN: “Saya terkejut apabila mengetahui anak sulung saya berada di Lombok, Indonesia bersama seorang lelaki yang turut berasal dari wilayah itu.
“Sebaik mendapat berita itu, kami pada mulanya tidak percaya kerana Shafikah jarang keluar rumah dan seorang pendiam,” kata Mohd Safiee Sardi, 43, bapa Shafikah Marlina Mohd Safiee, 16, gadis yang hilang dari rumah dipercayai mengikut lelaki Indonesia ke Lombok. Sabtu lalu, Shafikah Marlina keluar ke pekan Teluk Intan seorang diri membayar bil telefon, kira-kira jam 9.15 pagi. Bagaimanapun, dia tidak pulang ke rumah sebelum kehilangannya disedari kira-kira jam 9 malam pada hari sama.
Mohd Safiee berkata, dia dan isteri, Mazanah Abdul Latif, 38, menyedari sesuatu berlaku kepada anaknya kerana Shafikah tidak pulang ke rumah selepas keluar rumah sejak pagi. Katanya, dia yang tidak sedap hati menemui isterinya yang bekerja sebagai pengawal keselamatan ladang.

“Menurut isteri saya, dia ada menerima SMS daripada Shafikah mengatakan dia berada di Ipoh kerana melawat rakannya di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh yang cedera akibat kemalangan jalan raya. “Selepas jam 8 malam, isteri saya menerima SMS daripada Shafikah yang mengatakan kereta dinaikinya bersama kawan rosak dan akan pulang selepas membaikinya,” katanya.

Katanya, isterinya menerima satu lagi SMS daripada Shafikah menyatakan dia berada di Manjung dan bertolak pulang, kira-kira jam 9 pagi keesokannya. Mohd Safiee berkata, selepas SMS itu, dia tidak menerima berita daripada anaknya termasuk gagal menghubunginya menerusi telefon bimbit.

“Lima hari kemudian, saya menerima panggilan daripada Shafikah memaklumkan dia berada di Lombok bersama seorang lelaki,” katanya.

Katanya, dia percaya, lelaki yang melarikan anaknya itu dikenali sebagai Misbah, 20, berasal dari Kuranji, Lombok, Indonesia kerana lelaki itu pernah bekerja sebagai pekerja ladang di tempat kerja isterinya

No comments:

Post a Comment