Saturday, February 6, 2010

LIHAT..BERTAPA TERUKNYA KESAN TIDAK IKUT PERATURAN ALLAH



Pembantu rumah dirogol 8 lelaki



2010/01/31


JEDDAH: Sembilan hari selepas tiba di Qatif, timur Arab Saudi, untuk bekerja sebagai pembantu rumah, seorang wanita Indonesia dirogol lapan lelaki secara bergilir-gilir.

Polis melancarkan gerakan memburu suspek selepas wanita itu dicampak dari kereta di depan sebuah hospital.


“Mereka membawa saya ke tempat yang tidak saya ketahui,” kata Leni kepada akhbar Al-Yaum.


Menurutnya, dua lelaki mengheretnya dan tiga yang lain berada dalam kenderaan bercermin gelap. “Selepas kira-kira 10 minit menaiki kereta, saya dipaksa memasuki sebuah bangunan. Di situ, tiga lagi lelaki menunggu,” kata wanita itu.


Menurutnya, dia kemudian dibawa ke bilik, dipukul dan diancam dengan pisau.

“Mereka akan menikam jika saya melawan. “Mereka kemudian merogol saya secara bergilir-gilir tanpa mempedulikan tangisan dan rayuan saya,” katanya. Menurut Leni, penjenayah itu juga mengambil gambarnya dalam keadaan telanjang dengan telefon bimbit sebelum dibawa menaiki kereta dan dicampak di depan sebuah hospital. - Agensi

No comments:

Post a Comment