Wednesday, June 30, 2010

NI KESAN DARI PERGAULAN BEBAS DAN DIDIKAN AGAMA DIABAIKAN....PERKARA HARAM TIDAK TERASA LAGI...

NEGARA

Remaja ugut bunuh diri


ZURAINI menunjukkan gambar Rosmida sambil memegang Rosdan dan menunjukkan SMS ugutan untuk membunuh diri yang dikirim remaja itu di Kuantan semalam.


KUANTAN - Gara-gara cinta, seorang pelajar tingkatan tiga dipercayai tergamak lari dari rumah dan meninggalkan keluarga demi mengikut kekasihnya yang dikenali sebagai 'Man'.
Selain tindakan itu, keluarga remaja perempuan terbabit turut bimbang apabila dia mengugut untuk membunuh diri jika laporan polis dibuat mengenai kehilangannya.
Bapa remaja itu, Rosli Raslan, 46, memberitahu, dia menyedari kehilangan anaknya, Rosmida, 15, apabila remaja itu tidak pulang ke rumahnya di Taman Tas di sini selepas habis sesi persekolahan pada 21 Jun lalu.
"Saya cuba menghubungi Rosmida, tapi panggilan saya tidak dijawab, kemudian saya pergi berjumpa rakan-rakannya dan saya diberitahu anak saya berkawan dengan seorang lelaki bernama Man berusia 28 tahun," katanya ketika ditemui pemberita di sini semalam.

No comments:

Post a Comment