Friday, July 23, 2010

MEMBENARKAN FILEM LUCAH TERSEBUT...HUKUM ALLAH BAGAIMANA....KITA MERANCANG...ALLAH MENENTUKAN...JANGAN CUBA..MEPERSENDA /BERBOHONG ATAU MENIPU ALLAH...JANGAN JADI ULAMAK AUTA DAN ULAMAK JAGA DUNIA DAN KEPENTINGAN PERIBADI DARI HUKUM ALLAH...ULAMAK NI CARI NAHAS...

Ariel, Luna nikah dalam lokap



2010/07/23

JAKARTA: Pihak berkuasa mungkin menikahkan Ariel Peterpan dengan seorang daripada pasangan ranjangnya, Luna Maya, untuk mengubah imej dan persepsi masyarakat terhadap mereka.
Menurut sumber, pernikahan itu mungkin boleh diadakan di bilik lokap polis Indonesia yang kini menjadi tempat Ariel ditahan.
Sumber itu yang terbabit dalam siasatan kes penyebaran video lucah Ariel berkata, pihaknya juga terfikir untuk menyatukan pasangan terbabit secara sah.

“Cuma, kami berpendapat, Ariel dan Luna Maya jangan dinikahkan terus, sebaliknya biar mereka ditunangkan dulu,” katanya.

Menyedari perhatian besar diberikan orang ramai terhadap kes itu, sumber terbabit berkata, polis akan memaklumkan kepada media jika rancangan pertunangan itu akan dilaksanakan.

“Jika ia dipersetujui, kami akan beritahu.

“Walaupun disatukan dalam lokap polis, kami berharap ia lebih baik untuk Ariel dan Luna Maya, selain mengubah tanggapan masyarakat terhadap mereka,” katanya.

Ketika ini, Ariel masih ditahan di lokap polis sementara menunggu siasatan disiapkan, manakala Luna Maya bebas, tetapi diwajibkan melaporkan diri apabila diperlukan.

Kedua-dua mereka kini dianggap suspek dan berkemungkinan besar akan didakwa di mahkamah tidak lama lagi. - Agensi

No comments:

Post a Comment