Sunday, July 18, 2010

WANG BOLEH DAPAT APA SAJE...JIKA KITA BANYAK WANG...MARUAH BOLEH DIBELI....ZINA SUDAH TAK NAMPAK JAHAT DAN TAK BERMORAL...DISIARKAN DAN DIBANGGA...IA AKAN TERUS MENULAR ....ITU SEBAB SEMUA NAK KAYA DAN JADI JUTAWAN...TAK KIRA SUMBER HALAL ATAU HARAM....DOSA TAK NAMPAK...BUAT DOSA TAK SAKIT...BALASAN MASIH LAMBAT...SEMPAT BERTAUBAT LAGI...TU FIKIR KITA...


Ibu anak Ronaldo terima RM50j



2010/07/19

LISBON: Ibu anak bintang bola sepak Real Madrid, Cristiano Ronaldo ialah pelayan warga Amerika Syarikat yang ditidurinya tahun lalu.
pix_middle
Sebelum ini, pemain kapten pasukan Portugal di Piala Dunia baru lalu yang berusia 25 tahun itu dikatakan membayar seorang wanita untuk menjadi ibu tumpang bagi melahirkan anaknya.
Ronaldo menjadi bapa pada 17 Jun lalu, dua hari selepas menentang Ivory Coast pada kejohanan berkenaan di Afrika Selatan.

Menurut laporan Sunday Mirror, pemain bola sepak itu bertemu wanita yang namanya masih dirahsiakan di sebuah restoran di Los Angeles tahun lalu.

Seorang rakan mendedahkan, Ronaldo menghampiri wanita itu dan terus berkata: ‘Saya, kamu, seks-seks.’ “Wanita berkenaan kelihatan terkejut sambil berkata: ‘Apa?’ Dia sebenarnya tidak faham. Wanita itu kelihatan keliru. “Ronaldo kemudian melukis gambar hati tanda cinta pada cermin tingkap sebelah mejanya. Selepas itu, dia meberkata kepada pelayan berkenaan, ‘Saya, kamu, cium-cium,’ sambil menunjukkan wang.” Rakannya berkata, sudah menjadi kebiasaan bagi Ronaldo untuk berpura-pura bercakap dalam bahasa Inggeris yang teruk dalam keadaan dia perlu berbuat begitu.

Sementara itu, ibu Ronaldo, Dolores dilapor mengambil alih penjagaan terhadap bayi itu dengan membayar pelayan berkenaan RM50 juta supaya dia berdiam diri.

Ia juga bertujuan memastikan, jika ditakdirkan bayi itu mencari ibunya, dia akan mendapati ibunya hidup senang.

“Dolores malu jika cucunya itu mendapati ibunya hidup dalam kemiskinan,” kata rakan bintang bola sepak itu.

Sumber itu juga berkata, keluarga Ronaldo yang taat kepada ajaran Roman Katolik tidak mungkin meninggalkan anak itu begitu saja.

Ronaldo dikatakan terus berlepas ke Algarve selepas Portugal tersingkir daripada Piala Dunia untuk bersama-sama anaknya.

Satu kenyataan yang disiarkan dalam laman Facebook rasmi Ronaldo sebelum ini berbunyi: “Saya begitu gembira selepas diberitahu bahawa saya sudah menjadi bapa

“Seperti yang dipersetujui dengan ibu bayi itu, yang mahukan identitinya dirahsiakan, anak lelaki saya itu akan berada di bawah jagaan saya.

“Tiada maklumat lain akan diberikan mengenai hal ini.

“Saya mohon agar privasi saya dihormati.” Rakan Ronaldo itu berkata, bintang bola sepak itu berazam untuk menjadi bapa terbaik. Ia bagaimanapun tidak bermakna dia sudah mengambil keputusan untuk berumah tangga.

Dia juga dilapor memutuskan untuk tidak memberitahu anaknya, yang juga dinamakannya Cristiano, identiti si ibu sehingga dia berusia 18 tahun. - Agensi

No comments:

Post a Comment