Thursday, July 15, 2010

KENAPA DEGIL TAK MAHU JALAN HUKUM ALLAH....ROSAK IMAN MENGANGGAP HUKUM ALLAH TAK SESUAI LAGI...MANA MUFTI2 DAN PENCERAMAH2 AGAMA YG HEBAT2,,,,JANGAN BODEK SEBAB NAK CARI DUIT AJE..TUNGGU BESOK DI AKHIRAT...ADAKAH KEMEWAHAN SERTA PANGKAT BOLEH MENYELAMATKAN DARI API NERAKA

Pencabul baru bebas jel cabul murid 10 tahun



2010/07/16

SABAK BERNAM: Seorang pencabul bersiri yang baru dibebaskan Januari lalu selepas meringkuk lima tahun dalam penjara, sekali lagi ditahan kelmarin selepas dia disyaki terbabit kes cabul seorang murid berusia 10 tahun.
Lelaki berusia 53 tahun dan pernah dihukum sebat itu ditahan kira-kira jam 1 tengah hari di pekarangan tempat letak motosikal Hospital Teluk Intan, Perak, oleh sepasukan anggota Bahagian Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ), Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sabak Bernam diketuai Cif Inspektor R Subramaniam.
Suspek yang sudah berkeluarga dan mempunyai anak itu memiliki lebih 30 rekod jenayah lampau termasuk menipu, mencuri, cabul dan rogol.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Noor Mushar Mohamad, berkata satu unit khas ditubuhkan bagi mengesan suspek sejak seminggu lalu sejurus polis menerima laporan kejadian cabul membabitkan murid tahun empat sebuah sekolah di Jalan Raja Chulan, Sabak, pada kira-kira jam 5.30 petang 7 Julai lalu.

Menurutnya, ketika kejadian mangsa dipercayai pulang bersendirian dari sekolah dengan menunggang basikal sebelum bertemu suspek.

“Suspek dipercayai memperdaya mangsa sebelum membawanya masuk ke dalam kawasan belukar dan menanggalkan pakaian dan mencabulnya.

“Selepas dicabul mangsa ditinggalkan bersendirian sebelum ditemui seorang rakan bapanya,” katanya di sini, semalam.

No comments:

Post a Comment