Tuesday, September 9, 2014

SEX BEBAS HARAM...ZINA SEBELUM NIKAH HARAM..DEDAH AURAT HARAM....BERGAUL BEBAS HARAM...MENINGGALKAN SOLAT HARAM...AGAK2 SAPE SALAH....HUDUD DIABAI...MACAM TAKUT NAK LAKSANA...TAK SUNGGUH2...ULAMAK BERPUSING2 CAKAP...NAK JAGA APA TAK TAHU...JAGA KERUSI EMPUK KOD


 



Ketagih Seks : Pengakuan “Berani Mati” Remaja Perempuan
By editor-2 September 7, 2014 : 11:01 pm
remaja ketagih seks
Pengajaran dan peringatan buat ibu bapa apabila seorang gadis mengaku melakukan hubungan seks sehingga lima kali seminggu dengan teman lelaki seusia di rumah kedua-dua keluarga mereka ketika masing-masing baru berusia 14 tahun.
Gambar sekadar hiasan
Lebih mengejutkan, Azy, kini berusia 16 tahun, mengaku pernah ‘tidur’ dengan lapan lelaki sepanjang dua tahun terbabit dalam hubungan terlarang itu.
Menurut gadis berasal dari Pantai Timur itu, kali pertama dia melakukan seks di rumah teman lelaki seusia dengannya dan sejak itu sering melakukannya apabila ada kesempatan.
“Dalam seminggu, boleh dikatakan empat hingga lima kali saya melakukan hubungan seks dengannya.
“Lokasinya juga tidak tentu. Oleh kerana saya tinggal berdua di rumah nenek, ada masanya saya bawa teman lelaki pulang atau melakukannya di rumah teman lelaki apabila ibu bapanya tiada,” katanya ketika ditemui Metro Ahad.
Azy berkata, sejak mengenali seks pada usia 14 tahun, lapan lelaki ditiduri untuk memuaskan nafsunya.
Katanya, sebagai pelajar yang sering ponteng dan melepak bersama rakan, bertukar teman lelaki adalah kebiasaan.
“Bila sudah tidak suka teman lelaki pada masa itu, saya cari yang lain dan tak susah mendapat teman baru.
“Cukup dengan menawarkan diri untuk ditiduri, senang-senang saya dapat teman baru,” katanya yang melahirkan anak tidak sah taraf, baru-baru ini.
Walaupun sering bertukar pasangan dan melakukannya dengan rakan rapat lain, Azy mengakui tidak pernah hamil anak luar nikah, dan ini kali pertama dia mengandung hasil hubungan dengan teman lelakinya yang tinggal berjiran.
“Sejak pertama kali tahu mengenai seks, kami tidak pernah guna kondom atau pil pencegah hamil. Saya juga tidak pernah terfikir akan hamil kerana hanya tahu seronok melakukannya,” katanya.
Menurut Azy, sebelum disahkan mengandung, ibu bapanya tidak tahu dia terbabit dalam gejala sosial dan antara pelajar bermasalah di sekolah.
Katanya, oleh kerana melakukannya bersama rakan lain, setiap perbuatan dilaporkan berjaya dirahsiakan daripada pengetahuan keluarga.
“Biasanya, bila saya ditahan polis seperti bergaduh atau cikgu mengadu kepada ibu bapa, kawan menjadi penyelamat.
“Saya dan rakan berpakat untuk mereka cerita lain hinggalah ibu bapa kami percaya kami tidak bersalah. Sama seperti bila ditahan kerana bergaduh, kami berpakat bahawa kami bergaduh untuk mempertahankan rakan yang dibuli pelajar lain,” katanya.
Menurut Azy, dia disahkan hamil ketika pemeriksaan di klinik selepas neneknya mengadu mengenai perbezaan bentuk tubuhnya kepada ibunya.
“Sebenarnya, keluarga tak tahu saya terbabit dalam perlakuan tidak bermoral kerana di rumah, saya lebih banyak mendiamkan diri dan membantu keluarga bila disuruh melakukan kerja rumah.
“Semua perkara buruk itu saya buat bila ponteng sekolah dan keluar pada waktu malam,” katanya.
Mengakui terkenal sebagai antara pelajar bermasalah kerana kerap ponteng dan bergaduh hingga beberapa kali ditahan polis, Azy turut mengakui sering bersembang dan menonton cerita lucah dengan rakan lain.
“Asalnya, saya bersama teman lelaki dan rakan hanya bersembang mengenai perkara lucah. Namun, lama-kelamaan ia bertukar menjadi tabiat.
“Ada antara kami mengaku pernah melakukan seks dan mengajak rakan lain mencubanya. Bermula daripada situ, kami belajar mengenai seks selain kerap bertukar video lucah,” katanya.
Laili Qalid (bukan nama sebenar), 20, pula tidak menyangka akan hamil selepas kali pertama melakukan hubungan terlarang dengan teman lelaki.
Dia yang juga berasal dari Pantai Timur melahirkan anak di rumah teman lelakinya di ibu negara tanpa diketahui ahli keluarga lain.
Bagaimanapun, bayi pasangan itu berjaya diselamatkan selepas beberapa jiran yang terdengar jeritan bayi menghubungi ambulans yang terpaksa memecah masuk rumah berkenaan bagi menyelamatkan bayi terbabit.
“Saya hampir tidak sedarkan diri ketika itu dan hanya melihat teman lelaki menyambut kelahiran bayi kami, malah dia tidak ubah seperti bidan sebelum memotong tali pusat bayi.
“Hanya Tuhan tahu perasaan saya ketika itu kerana nyawa bagai di hujung tanduk, maklumlah hanya kami di situ dan tiada pengalaman menyambut kelahiran.
“Saya tidak sangka keseronokan sementara yang diperoleh ketika melakukan hubungan terlarang, walaupun hanya sekali, bakal membawa derita sepanjang hidup, malah kami mungkin tidak disatukan kerana mendapat tentangan keluarga,” katanya yang melahirkan anak, 24 Disember lalu.
Hasil kajian melibatkan 2,800 responden berusia dari 15 hingga 25 tahun yang dijalankan pada 2013 dengan portal YouthSays.com menunjukkan 60 peratus remaja Malaysia hilang dara menjelang umur 18 tahun.
Daripada jumlah tersebut, sebanyak 24 peratus daripada mereka mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengan lima kekasih.
-cerita sensasi

Tuesday, September 9, 2014

KISAH HANGAT TERBONGKAR !!! Kongsi pengalaman buat projek dengan AWEK !!!!

Pada sesiapa yg blom cukup umo cam langsat, pulasan, asniz… sila baca cite lain.. kang terangsang nanti korang nangisss!!!
Aku ingin berkongsi pengalaman pertama aku bermain dengan perempuan. Ini bukan fantasi dan memang betul-betul terjadi. Tahun 2000 adalah tahun di mana ekenomi Malaysia agak lembab. Disebabkan gaji yang kena potong aku berpindah ke rumah sewa yang agak murah di luar Kuala Lumpur. Aku menyewa sebuah rumah kampung berkongsi membayar dengan teman2 yg lain. Disebabkan aku bekerja syiff, tidur aku tak menentu. Kalau kerja pagi aku tidur malam dan kalau kerja malam aku tidur sianglah.
Nak jadikan cerita jiran aku tu adalah sebuah keluarga kecil lebih kurang 3 orang anaknya. Yang bungsu 3 tahun, kedua 12th dan yg ketiga anak gadisnya, berusia 18th. Jika aku pulang kerja syif malam aku senang membasuh terus pakaian aku dan akan aku sidai di ampaian yang bertentangan dgn bilik anak gadisnya yg sulung. Setiap kali aku menyidai kain bajuku, aku perasan ada sepasang mata di celah2 tingkap cermin memerhatiku. Tapi aku syak mesti anak gadisnya itu. Tekaan aku rupanya tepat bila maknya memanggil “Yati!!!!”, lantas bergemalah satu suara dari bilik itu dan menyahut, “ya, mak!!!”.
Aku pendekkanlah ceritaku ini. Entah macamana pada hari yang lain aku menyidai kain bajuku, anak gadisnya juga menyidai kain bajunya juga kerana ampaian kami bertentangan kedudukannya. Maka dari peristiwa itulah titik tolak perkenalan kami. Setiap kali aku sidai baju mesti dia sidai baju juga dan kami sering bertanya kabar dan berbual2 mesra.
Satu hari dia tanya aku, “Siang ni you free tak?” Aku yg terpinga-pinga bertanya balik, “Ada apa?” “I nak tumpang bilik youlah, kawan you pun kerjakan?” Berderau darah aku lantas terpacul selamba suaraku “Eh… no problem” “Bilik u ada TV?” tanya dia lagi “Ada!!!” balasku dengan kehairanan “Kalau macam tu baguslah..u tunggu kat bilik, lagi 1/2 jam i datang.”
Aku pun dengan dada yg berdebar2 menunggunya sambil memerhati jam di dinding dengan perasaan yg tak sabar. Setengah jam berlalu tiba2 Tuk! Tuk! Tuk! Pintu bilikku berbunyi. Tanpa membuang masa aku membuka pintu bilik dan Yati dengan tshirt ketatnya tersenyum sambil tangannya menjinjing beg plastik yg aku tak pasti apa isinya. Tanpa membuang masa dia terus menuju dan men’switch on’kan tv aku dan terus membuka barang di dalam beg plastiknya. “U biasa main tak?” tanya Yati “Tak biasa” jawab aku “Tak pe i ajar u, step by step. U tengok i punya permainan dan lepas tu u pulak main, nanti dak okey kita main sama2.”ujarnya panjang lebar.
Tak sampai 1 jam permainan yg diajar oleh Yati, aku dah okey dalam permainanku dan kami kini bermain bersama-sama. Kadang-kadang turn aku dulu kemudian turn dia pulak.
Fuhhhh… .Syok ape… Gian beb, dan dengan selamba aku pun tanya,
“Eh, mahal tak Playstation yang u beli nie?” tanya aku
“Mahal juga, itupun ayah yang belikan” jawab Yati
“I ingat nak belilah satu, bulan depan” aku bersuara dgn penuh minat “Eloklah, esok nanti Yati tak yah nak bawak Yati punya PS lagi” Yati menjawab dgn senyum. Lebih kurang 2 jam bermain, Yati minta diri dan kami bersalaman.
Untuk kekawan, itulah pengalaman pertama aku bermain Playstation dengan seorang awek. Aku harap korang terangsang dengan cerita benar aku ini… .
Gambar Bogel “Selfie” Nurul Tersebar
By editor-2 August 31, 2014 : 1:21 pm
telefon4
Seorang gadis bernama Nurul telah menjadi mangsa penyebaran gambar bogel beliau. Akibat dari telefon beliau telah dicuri maka gambar peribadi yang kononnya hanya untuk tatapan sendiri telah tersebar dengan meluas.
Persoalannya, ada ke orang “selfie” gambar bogel untuk simpanan sendiri tanpa ada sebarang niat untuk tatapan “teman lelaki” dan sebagainya. Ini lah yang dikatakan sebagai senjata makan tuan.
telefon3
telefon2
telefon1

Aksi Ghairah : Budak Sekolah Rendah Pula Berpeluk Dan Bercium
By editor-2 September 9, 2014 : 10:53 am
budak sekolah2
Jika diteliti gambar ini, pasangan ini kelihatan seperti masih dibangku sekolah rendah lagi. Sekiranya perkara ini benar maka masalah moral ini sudah samapai ke tahap yang kritikal melampau.
Pasangan ini berposing ala suami isteri dalam keadaan budak perempuan tersebut bertudung litup. Bertudung untuk mentaati ajaran Islam namun perbuatan menghampiri zina pasangan ini telah menjatuhkan maruah Islam dan wanita bertudung di luar sana. ibu bapa perlu jaga anak anda.
Pantau kelakuan anak remaja anda apabila kami paparkan dan bongkarkan aktiviti di luar jangka mereka.


Video Aksi “Tidak Senonoh” Pelajar Bertudung Depan Kawan-Kawan
By editor-2 September 8, 2014 : 1:14 pm
Video Aksi “Tidak Senonoh”  Pelajar Bertudung Depan Kawan-Kawan

Video ini benar-benar mengejutkan kita. Pelajar sekolah menengah ini sanggup melakukan aksi seks dalam keadaan berpakaian sambil diperhatikan oleh kawan-kawan beliau tanpa ada perasaan segan silu sedikit pun. Pihak sekolah dan ibubapa yang terlibat perlu tampil untuk menghukum mereka. Ini merupak sesuatu yang kita tidak boleh terima.

 

Aksi Seks Merdeka Dua Wanita Bertudung Penuh “Love Bite” Pada Alat Sulit
By editor-2 September 3, 2014 : 8:30 pm
bogel merdeka
Belum lagi reda kisah seorang wanita tempatan yang muncul bogel sebelum gambarnya tersebar melalui laman sosial Facebook (FB) sejak kelmarin, hari ini muncul lagi seorang gadis yang dikatakan berbogel dan menunjukkan kesan love bite di bahagian kewanitaannya.
Wanita dipercayai berusia 22 tahun yang dipercayai pemilik gambar berkenaan yang turut dikongsi ramai pemilik FB mencetuskan rasa kurang senang apatah lagi wanita itu tampil memakai tudung.
Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) Datin Asmawati Ahmad menasihati orang ramai berhenti menyebarkan gambar berkenaan bagi tidak memburukkan lagi keadaan.
Katanya lagi, pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) memandang serius penyebaran gambar lucah itu yang jelas menyalahi undang-undang dan akan mengambil tindakan kepada sesiapa sahaja yang turut menyebarkan gambar tersebut.
“Polis kemudian akan melakukan siasatan dan mengambil tindakan yang sewajarnya mengikut peruntukan undang-undang walaupun pihak tersebut hanya menyebarkan. Akta penyebaran bahan lucah akan dikenakan jika disabitkan kesalahan.”
Dia menyifatkan kegiatan penyebaran gambar seumpama itu hanya akan memalukan mangsa selain menyebabkan ia menjadi ikutan golongan remaja.
Namun, pihak polis juga akan berusaha mencari jalan bagi membendung perkara ini yang sudah menjadi seperti trend remaja masakini.
Sumber
Aksi Ghairah Budak Sekolah Dalam Perpustakaan
By editor-2 September 9, 2014 : 1:50 pm
Aksi Ghairah Budak Sekolah Dalam Perpustakaan

Sekiranya anak anda mendakwa bahawa mereka belajar di perpustakaan, anda perlu pastikan bahawa kawan atau study group mereka itu adalah perempuan.
Keberanian para pelajar yang melakukan “foreplay” dalam perpustakaan amat tinggi. Ini jelas akan mengundang perbuatan susulan iaitu zina.

 

Pantau anak-anak anda dengan teliti.
Bual Lucah Melampau Pelajar Sekolah Menengah
By editor-2 September 8, 2014 : 10:25 pm
bual lucah1
Kali ini kami paparkan perbualan lucah pelajar sekolah “moment” peribadi yang mampu membangkitkan nafsu diantara mereka. Ini merupakan “bunga-bunga” ayat yang akhirnya menjerumus mereka ke lembah maksiat.
Oleh itu kami nasihatkan mereka jangan sesekali memulakan apa-apa perbualan yang mengandungi unsur lucah samada ringan atau berat kerana natijahnya sememangnya amatlah menggerunkan.
Aksi Seks : “Best lah ada orang gentel nenen ite”
By editor-2 September 8, 2014 : 10:12 am
budak sekolah1
Paparan kecenderungan seks yang melampau di kalangan remaja perempuan telah melampaui batas. Sekarang sedang viral di media sosial seorang gadis yang tanpa segan silu meletakkan status “aktiviti seks” yang sedang berlangsung.
Keberanian mereka dalam meletakkan status seperti ini seperti satu trend dan kebanggaan yang dicari-cari sedangkan ini merupakan perkara yang terlalu mengaibkan bagi diri remaja tersebut dan keluarga mereka.
Bagi ibubapa dan keluarga yang dapat mengecam ahli keluarga yang kami paparkan ini sila tunaikan tanggungjawab anda dalam membenteras dan mengekang perkara ini dari terus berleluasa. Ini sudah menjadi tanggungjawab kita bersama.

4 comments:

  1. SALAM KOMPAK SELALU….dan selamat buat yg JUPE hari ini.
    KALAU ANDA INGIN TAU INFO TOGEL, KENAL,KAN NAMA AWA IBU NUNUNG, KAMI TINGGAL DI BRUNEI-PEKERJAAN USAHA KECI-KECI LAH, DAN TUKAN MASAK DI RESTORAN ,SELAMA KAMI KENAL YANG NAMANYA AKI DARMO NASIB KAMI TIDAK SEPERTI YANG DULUH… KAMI SANGAT BERTERIMA KASIH KEPADA KY DARMO BERKAT ANGKA YANG DI BAGI SAMA BELIAU.DAN ALHAMDULILLAH TEMBUS.DAN KAMI MINTA ANGKA,4D…5D…DAN 6D…
    ANGKA NAIK YAITU,DI.
    SPORTS,TOTO 6D , 213359
    SIAPA TAU AWA SEMUA MAU SILAH KAN GABUNG SAMA KAMI,KELUARAN NOMOR TOGEL 4D,5D,6D,7D, ,AKI DARMO …
    DAN KAMI BERSUKUR HASIL PASANG TOGEL TGL, 6,5 ,2015…
    ….
    SEMUA UTANG UTANG DLM KELUARGA KAMI KINI DPT TERLUNASI SEMUA,KAMI PUN BISAH MEMBUKA USAHA KEMBALI,WALAUPUN ITU DGN CARA PASANG TOGEL, ITU MERUPAKAN RESKI BAGI KAMI SE- KELUARGA ,JADI YG SERING KALAH DLM PERMAINAN TOGEL HUBUNGI AKI/SMS KE NMR INI,082-310-142-255—KESUSAHAN ANDA DALAM MAIN
    TOGEL DI,JAMIN [3] KALI PUTARAN…

    ATAU, KUNGJUNGGI SITUS BLOG AKI DISINI… >>>>KLIK DISINI<<<< TRIMAKASIH

    DAN SUKUR ALHANDULILLA MENANG LAGI, …

    Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada AKI DARMO yang telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau kami sekarang udah hidup tenang..sudah tidak di kejar-kejar hutang …Kami di berikan Angka Ritual Ghoib Dari AKI DARMO yang sangat sangat Jitu 100%…hingga kami sekarang merasa tenang lagi…terima kasih KI …Jika Anda ada yang merasa kesulitan masalah Nomer Toto apakaH 2D.3D.4D.5D.6D.itu semua terserah anda, silahkan HBG ATAU SMS Aja Pada AKI DARMO …di nmr hpnya [082-310-142-255] pasti anda akan merasakan apa yg selama ini kami rasakan…Salam Bahagia dan Sukses..!!
    DENGAN ANGKA GOIB ,ATAU ANGKA RITUAL// ANGKA MAHLUK HALUS….
    angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/
    angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/
    angka GHOIB; malaysia
    angka GHOIB; toto magnum 4D
    angka GHOIB; laos
    angka ritual gaib kuda lari
    Togel thailand
    Togel taiwan
    Togel sydney

    TOTO, 2D, 3D, 4D, 5D, 6D…
    SUPREME TOTO 6/58,/MEGA TOTO,6/52,POWER TOTO 6/55…
    MAKNUM 4D,/STS,/88,/DA MA CAI 1+3D,/ DAN LAIN-LAIN parah pencinta togel.
    DAN LAIN-LAIN,ITU SEMUA TERGANTUNG PERMINTAAN KAMI…ATAU SEPESIAL DEROH 4D ANGKA RITUAL ADA PADA AKI DARMO …..
    Di jamin anda pasti menang seperti kami >>>>>>




    ReplyDelete

  2. Saya sangat berterimah kasih banyak kepada nyi atas bantuannya saya bisa menang togel,
    saya benar2 tidak percaya angka ny kasi dan hampir pinsang karna angka yang di berikan nyi ternyata.
    tembus.
    awalnya saya cuma coba2 menelpon, saya bilang saya terlantar di propensi sumatra dan.
    tidak ada onkos pulang,
    mulanya saya ragu tapi dengan penuh pengharapan saya pasangin 100lembar dan.
    ALHAMDULILLAH berhasil,
    sekali lagi makasih banyak yaa nyi… dan saya tidak akan lupa bantuan.
    dan budi baik Nyi Reksosaraswati,
    bagi anda yang ingin seperti saya.
    silahkan HBG/SMS 082 322 216 958
    Demikian kisah nyata dari saya tanpa rekayasa.
    INGAT…kesempatan tidak akan datang untuk ke 2 kalinya…!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wr.wb,
    saya IBU DEWI ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada AKI KORO atas bantuan AKI.
    Kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan AKI KORO pula yang telah memberikan
    angka ritual kepada saya yaitu 4 angka dan alhamdulillah itu benar2 terbukti tembus . sekali lagi makasih ya AKI karna
    waktu itu saya cuma bermodalkan uang instalasi 500 ribu dan akhirnya saya menang. Berkat angka GAIB hasil ritual AKI KORO
    saya sudah bisa buka usaha kecil_cecilan yaitu BENKEL MOTOR / MOBIL dan TOKO SEMBAKO kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari
    sebelumnya, bagi anda yg ingin seperti saya bisa merubah hidup Anda selama ini jadi lebih baik melalui jalan TOGEL silahkan HUB / SMS AKI KORO di nomor (((085 "> 222"> 846 "> 347))) ATAU KLIK (#RAMALAN TOGEL JITU#) Anda akan mendapatkan Ramalan angka" super jitu "apabila anda sudah terlebih dahulu: mengirimkan SMS Nama, alamat, pekerjaan, no HP yang bisa dihubungi, serta sudah mengirim mahar untuk pembelian alat ritual sesuai kesepakatan.
    Adapun Sedikit Pengganti biaya ritual untuk mendapatkan angka Ghoib Dari AKI Yang Anda Harus Kirim Terlebih Dahulu ..
    Pembayaran biaya ritual untuk mendapatkan angka ramalan bisa di tanyakan langsung Dengan AKI KORO untuk Konsultasi lebih lanjut .
    ramalan AKI memang memiliki ramalan GAIB "yang dijamin 100% tembus atau silahkan Anda buktikan sendiri ... !!

    ReplyDelete