Monday, January 31, 2011

DENGAN RASA RENDAH HATI...MOHON PIHAK BERWAJIB SERTA BERKUASA...LAKSANAKAN HUKUM ALLAH...SAMPAI BILA....WANITA NAK JADI BAHAN NAFSU LELAKI....TAK KAN KITA NAK TERUS BERDEGIL DENGAN HUKUM ALLAH...SAPE KITA....TERUKNYA MANUSIA AKHIR ZAMAN....BENAR KATA RASULLULLAH SAW ....AKU HANYA JAMIN ISLAMNYA,...SETELAH AKU WAFAT 300 TAHUN ....

4 lelaki nafi sula wanita



KLANG: Empat lelaki dihadapkan ke Mahkamah Sesyen, di sini atas tuduhan menyebabkan kecederaan parah terhadap seorang wanita dengan menusuk kemaluan mangsa dengan sebatang kayu, dalam semak dekat Bandar Putera di sini, pada Februari tahun lalu.
Tertuduh, Melvin Isaac Jude Thaddeus, 21, Y K Gahenjindran, 24, P Thubasshan, 22, dan P Aravinteram, 20, bagaimanapun mengaku tidak bersalah selepas pertuduhan terhadap mereka dibacakan di hadapan Hakim Yong Zarida Sazali.

Mengikut pertuduhan, mereka melakukan perbuatan itu terhadap mangsa yang berusia 35 tahun di dalam semak di Jalan Kebun Nenas 2H/KS7, Bandar Putera, di sini antara jam 6.45 pagi dan 8.30 pagi, 11 Februari 2010.

Mereka didakwa mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan denda atau sebatan, jika sabit kesalahan.


Cabul kanak-kanak: Rayuan ustaz ditolak

31/01/2011 3:52pm

ALOR SETAR – Seorang guru agama kelu apabila Mahkamah Tinggi Alor Setar mengekalkan hukuman penjara 18 bulan dan denda RM3,000 kerana mencabul seorang kanak-kanak di sebuah rumah yang dijadikan pusat Qiraati lima tahun lepas.
Hakim Datuk Mohd Azman Husin menolak rayuan Nasruddin Niamat, 36, bagi mengetepikan keputusan Mahkamah Majistret pada 13 Okt 2009.
Mohd Azman berkata keputusan Majistret Najwa Che Mat menjatuhkan hukuman penjara 18 bulan dan denda RM3,000 adalah mematuhi prosedur mahkamah.
Guru agama itu dituduh mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat.
"Walaupun rayuan awak ditolak, ini bukan keputusan akhir kerana awak masih ada peluang. Awak boleh buat rayuan di Mahkamah Rayuan,” kata Mohd Azman.
Menurut kertas pertuduhan, Nasruddin dituduh mencabul kehormatan seorang kanak-kanak berusia 11 tahun di sebuah bilik yang dijadikan kelas mengaji al-Quran di sebuah rumah di Lorong Teratai 1, Taman Berjaya, Jalan Pegawai pada 9.45 pagi, 8 Jun 2006.
Dalam rayuannya, tertuduh yang mempunyai seorang isteri dan empat anak, memberi alasan kanak-kanak itu masih di bawah umur dan tidak dapat memberi keterangan selain tidak memahami kepentingan mengangkat sumpah.
Timbalan Pendakwa Raya Norhayati Ibrahim mengendalikan kes itu manakala tertuduh diwakili peguam Rahmatullah Baharuddeen. - Bernama


DUNIA


Gambar separuh bogel Rihanna di Internet

LOS ANGELES - Beberapa akhbar dan laman hiburan kelmarin menyiarkan gambar penyanyi lagu Umbrella, Rihanna, dalam keadaan separuh bogel.
Gambar yang tersebar itu menunjukkan Rihanna sedang merakamkan gambarnya dengan menggunakan sebuah telefon bimbit di hadapan cermin besar.
Dalam gambar itu, dia yang hanya memakai seluar dalam berwarna hitam manakala tangannya menutup payu daranya.
Selepas berpisah dengan bekas teman lelakinya, Chris Brown, Rihanna yang berusia 22 tahun itu, dia dikatakan mula rapat dengan seorang bintang sukan.
Bagaimanapun identiti bintang sukan yang menerima gambar separuh bogel itu tidak diketahui.


Perkosa anak saudara

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki sanggup merogol anak saudaranya yang menumpang sementara di rumahnya di Taman Datuk Senu, di sini, pagi semalam selepas membawa gadis itu dari kampung untuk satu sesi temu duga.
Difahamkan, bapa mangsa yang juga abang kepada suspek meminta pertolongannya untuk menumpangkan anak perempuannya itu yang berusia 19 tahun sepanjang menjalani temu duga kerja itu.

Sebaik tiba di rumah suspek, mangsa yang keletihan tidur dalam satu bilik.
Menurut sumber, ketika tidur mangsa dikejutkan dengan kehadiran suspek yang berusia lingkungan 30-an itu.

“Difahamkan, lelaki terbabit mempunyai kunci pendua bilik berkenaan yang membolehkan masuk itu walaupun dikunci dari dalam.

“Suspek cuba menanggalkan pakaian mangsa,” katanya.



Sumber berkata, tersentak dengan tindakan itu, mangsa cuba mempertahankan kehormatannya sebelum berlaku pergelutan antara mereka lebih 10 minit “Ketika itu, mangsa hanya mampu merayu, namun rayuannya tidak diendahkan suspek sebaliknya lelaki itu menjadi lebih agresif.

“Mangsa yang dipukul kemudian dirogol. Selepas 10 minit kemudian, suspek sekali lagi mahu merogol mangsa.
“Bagaimanapun, mangsa mendakwa mengalami pendarahan pada bahagian kemaluannya menyebabkan suspek membatalkan niatnya itu,” katanya.

Beliau berkata, mangsa yang berjaya meloloskan diri dari rumah suspek meminta bantuan seorang jiran untuk menghubungi ahli keluarganya di kampung.

“Seorang lagi bapa saudaranya berusia lewat 30-an yang dimaklumkan mengenai kejadian itu bergegas mengambil mangsa di rumah suspek sebelum membawanya ke Balai Polis Sentul untuk membuat laporan berhubung kejadian itu,” katanya.

Difahamkan, mangsa masih trauma dengan insiden itu dilaporkan sedang berlindung di rumah ibu saudaranya dan dikatakan akan pulang ke kampung selepas siasatan selesai dilakukan pihak berkuasa.

Suspek ditahan di rumahnya kira-kira jam 1 tengah hari, hari yang sama selepas polis menerima laporan kejadian itu.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu, namun enggan mengulas lanjut.

No comments:

Post a Comment