Friday, February 24, 2012

INI KESAN BERGAUL BEBAS...TIADA BATAS..PENGETAHUAN AGAMA YANG LEMAH...HUKUM2 ALLAH DIABAI..PERISTIWA IKUT LELAKI..LARI DENGAN LELAKI JADI PERKARA BIASA DAH

Pesta maksiat di tengah rimba

ANGGOTA Jabatan Perhutanan menemui tilam dan kondom-kondom dalam pondok-pondok yang dibina.


JELEBU - Kegiatan seks tidak mengira tempat. Itulah penemuan terbaharu pihak berkuasa yang tidak menyangka ada kumpulan gemar melakukan hubungan seks di tengah rimba.
Rahsia di kawasan hutan simpan itu terbongkar apabila pihak berkuasa pada pukul 11 pagi kelmarin menyerbu Hutan Simpan Kenaboi di sini dan menemui satu lokasi di tengah-tengah hutan yang menempatkan 16 buah pondok yang dibina dengan kayu dan beratap nipah.
Setiap pondok itu pula dilengkapi dengan tilam, bantal dan selimut untuk keselesaan mereka menginap di situ secara berpasangan.
Malah lebih istimewa terdapat sebuah pondok lain yang dilengkapi dengan kemudahan dapur seperti kuali, periuk dan tong gas.
Sebuah tandas yang selesa juga dibina di kawasan hutan itu bagi memudahkan pengunjung yang menghabiskan masa beberapa hari di dalam hutan terbabit.
Markas tersebut dipercayai dibina sekumpulan pemilik kenderaan pacuan empat roda yang mempunyai hobi beriadah dan berseronok secara liar pada hujung minggu.
Turut ditemui tin-tin minuman keras dan sejumlah kondom yang sudah dipakai.

Geng Kola curi laptop, telefon pelajar diberkas


ABDUL RAHMAN menunjukkan sebahagian barang rampasan pada sidang akhbar di Kangar, Perlis semalam.


KANGAR - Keresahan golongan pelajar mengenai rumah sewa mereka di sekitar Kuala Perlis yang sering dipecah masuk sejak lebih setahun lalu berakhir apabila polis menahan 10 lelaki bergelar Geng Kola yang disyaki terlibat dengan jenayah itu.
Suspek-suspek berusia di antara 16 dan 27 tahun tersebut ditahan dalam Ops Pintu selama lapan hari bermula 13 Februari lalu selepas polis menerima 14 laporan mangsa.
Tiga daripada suspek merupakan pelajar sekolah manakala bakinya bekerja sebagai mekanik dan penganggur.
Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Abdul Rahman Mohd. Noordin berkata, pihaknya turut merampas empat komputer riba, sebuah net book dan lima telefon bimbit yang kesemuanya bernilai RM20,000.

Samer Khan kaki perempuan


KERATAN Kosmo! semalam.


KUALA LANGAT - Ahli keluarga pelajar tingkatan lima yang lari dari rumah sejak 14 Februari lalu, Nurul Zakiah Hidayah Azman masih khuatir dengan keselamatan gadis tersebut meskipun dia telah menghubungi mereka untuk memaklumkan keadaannya yang dikatakan 'baik'.
Ibu saudaranya, Norlaila Saad, 43, berkata, keresahan mereka bertambah apabila ada dakwaan mengatakan kekasih Nurul Zakiah, Samer Khan atau nama sebenarnya, Arsad Mohd., 20-an, ialah seorang kaki perempuan dan mempunyai wanita simpanan warga Indonesia di Seri Kembangan, Selangor.
Selain itu, katanya, Nurul Zakiah, 17, tidak mempunyai wang dan dia tidak akan mampu hidup berdikari sekiranya tidak dibantu.
"Saya yakin dia masih bersama Samer kerana sehingga kini dia belum membuat laporan polis bagi membuktikan yang dia tidak dilarikan lelaki itu," katanya ketika dihubungi semalam.

Perompak berputih mata mati kena tembak


INILAH kedai emas yang dirompak oleh sekumpulan lima lelaki di Jalan Bunga Pekan, Banting semalam.


BANTING – Lima penjenayah bukan sahaja tidak sempat menikmati hasil rompakan berupa barang kemas bernilai RM150,000, malah tiga daripada mereka mati ditembak dalam kejadian di kawasan semak di Jalan Tali Air di sini semalam.
Sebelum kejadian pukul 1.05 petang itu, perompak berkenaan telah melarikan barang kemas dari sebuah kedai emas Jalan Bunga Pekan di sini.
Ketika kejadian, empat daripada lima perompak yang memakai topeng kulit hitam dan bersenjatakan parang, pistol serta tukul besi memasuki premis berkenaan manakala seorang lagi menunggu di dalam sebuah kereta Toyota Vios yang dicuri di Kelana Jaya.

No comments:

Post a Comment