Sunday, January 24, 2010

CINTA LAGI




Cinta..ia ada dimana-mana di ruang dunia ini. Dalam mengharungi cinta terdapat perbagai aduan perasaan..Cemburu, Bimbang, Sedih & Gembira. Cinta sebenarnya mengajar kita menjadi seorang yang tabah bila kesakitan kerananya dan cinta juga membuat kita bahagia apabila kita gembira kerananya. Oleh itu hargailah ia sementara ianya hadir didalam hati. Jangan mempersia-siakan perasaan yang wujud kerana cinta adalah penawar untuk segalanya. Namun yang paling besar erti CINTA..adalah CINTA kita kepadanya ALLAH YANG MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG....

ALLAH..apakah ini dugaanmu yang besar untuk diriku..Aku pasrah padamu ALLAH, Meski pun hatiku diluka Akan ku telan jua. Kerana ku pasti..Kau maha ADIL...Jika tiada kebahgiaan aku disini Haparanku agar kebahagianku disana. terbasuhlah air mata kerana disana KEBAHAGIAAN....

membahgiaankan insan tersayang....... Tanpa dirinya aku tidak mungkin disini. mengembirakan meraka yang aku sayangi dan mengapai impian sehingga ke hujung nyawa. Insyallah selagi nadi ini berdenyut selagi itu aku akan harungi segalanya dengan redho.

No comments:

Post a Comment