Saturday, January 30, 2010

MANUSIA TERUS CELARU SUDAH TAK KISAH BURUK BAIK LAGI


DUNIA

Bintang lucah pohon jawatan pelacur lelaki

GAMBAR menunjukkan papan tanda rumah pelacuran Shady Lady Ranch yang terletak 240 kilometer dari Las Vegas. Gambar kecil: Bobbi Davies.

LAS VEGAS, Amerika Syarikat (AS) - Rumah pelacuran Shady Lady Ranch di Nevada menerima ratusan permohonan termasuk daripada sejumlah teman sosial lelaki dan bintang filem lucah yang memohon untuk menjadi pelacur lelaki di premis berkenaan.

Namun, pemilik rumah pelacuran itu yang merupakan pasangan suami isteri, Jim dan Bobbi Davis menyatakan, mereka mahukan muka baru yang bukan sahaja hebat di ranjang tetapi berperwatakan menarik serta pandai mengambil hati wanita.

Rumah pelacuran Shady Lady Ranch yang terletak kira-kira 240 kilometer dari sini mengiklankan jawatan pelacur lelaki di laman webnya baru-baru ini setelah diberi lampu hijau oleh pihak berkuasa tempatan yang mengeluarkan lesen pelacuran.

Setakat ini, rumah pelacuran itu yang telah beroperasi sejak 17 tahun lalu mengupah kira-kira empat pelacur wanita.

"Namun, isteri saya mahu mencuba sesuatu yang baru (pelacur lelaki)," kata Jim, seorang arkitek bersara berumur 78 tahun.

"Kami tidak pasti sama ada rancangan ini akan berjaya tetapi ia pasti menyeronokkan," tambahnya.

Nevada merupakan negeri di AS yang membenarkan industri pelacuran.

Isteri Jim, Bobby Davis, 55, berharap dia dapat mengupah dua pelacur lelaki menjelang hujung bulan ini tetapi menegaskan mereka akan hanya melayan pelanggan wanita dan bukan lelaki gay. - AF

No comments:

Post a Comment