Monday, July 5, 2010

SAPE MEMPERGUNAKAN SAPE...LELAKI ATAU WANITA ITU SENDIRI...HINGGA MENGANGGAP DEDAH TUBUH SATU KESENIAN....

HIBURAN

Mugdha berbikini seksi


MUGDHA GODSE


LATAR belakang sebagai seorang model bukan satu masalah besar buat aktres baru Mugdha Godse untuk muncul hanya dengan berbikini di layar perak.
Dia juga sebelum ini telah melakonkan adegan panas dalam sebuah filem seram bersama aktor Bobby Deol.
Menerusi filem terbarunya yang berjudul Help, dia bakal muncul dengan bikini seksi berwarna putih dan bahagian pinggang ke bawah hanya dilitupi sehelai kain yang cukup nipis.
"Saya tidak kisah pakai bikini kerana itu kehendak skrip. Tetapi saya bekerja keras untuk memastikan tubuh saya mempunyai bentuk yang menarik.
"Apa yang susahnya buat saya adalah saya perlu tampil dengan dua imej yang berbeza dalam filem ini. Ada waktunya saya perlu menjadi seorang yang seksi dan glamor dan ada waktunya saya perlu menjadi orang biasa sahaja," katanya tentang filem yang diarah oleh Rajeev Virani itu.
Tambahnya tentang filem yang akan berada di pawagam pada 13 Ogos tersebut: "Saya tidak sabar untuk melihat reaksi penonton dan berharap mereka menyukai lakonan saya tidak hanya penampilan saya yang berbikini."

No comments:

Post a Comment