Thursday, August 12, 2010

BOLEH PERCAYA CAKAPNYA KE...IA PENYANYI ...DAH BERZINA....ZINA BOLEH BUAT...BOHONG BAGINYA KECIL AJE....CAMNE BALASAN ALLAH AKAN DAPAT...CUMA TUNGGU AJELAH...

Cut kecewa Ariel nafi



2010/08/13

JAKARTA: Ariel Peterpan dilaporkan tidak mengaku mengadakan hubungan seks dengan Cut Tari seperti terpapar dalam rakaman video yang tersebar meluas baru-baru ini.
Menurut sumber, vokalis Peterpan itu menafikan lelaki dalam rakaman itu adalah dirinya.
Laman sesawang kompas.com melaporkan, penafian itu dibuat Ariel ketika bersemuka dengan Cut Tari di Ibu Pejabat Polis Indonesia, kelmarin.

Berdepan dengan kenyataan itu, Cut Tari - sebelum ini mengaku dia mengadakan hubungan seks dengan Ariel - kelihatan tenang.

Katanya, dia memang menjangkakan penafian Ariel itu sejak lama dulu.

“Tidak, saya tidak terkejut langsung kerana memang sebelum ini pun dia tidak membuat pengakuan di media massa.

“Justeru, saya serahkan isu ini kepada pihak yang berkenaan,” katanya.

Ketika disiasat, kata Cut Tari, dia hanya memperkatakan apa yang sepatutnya secara jujur.

Katanya, jika Ariel mendakwa tidak mempunyai sebarang perasaan terhadap dirinya, itu bukan masalah.

“Itu adalah urusan Ariel, tapi di pihak saya, semuanya sudah dijelaskan kepada polis,” katanya.

Cut Tari juga merujuk kesnya itu kepada Persatuan Peguam Indonesia, semalam

Walaupun begitu, Cut Tari mengaku dia agak sedih apabila diperlakukan begitu.

Mengaku tidak mampu menggambarkan perasaan itu, dia juga melihat penafian Ariel itu sebagai sesuatu yang luar biasa.

“Ia memang aneh, terutama apabila dia terus menafikan pembabitannya dalam klip berkenaan.

“Dia juga menafikan mengenali dan mempunyai perasaan terhadap saya,” katanya. - Agensi





INI JUGA KERJA ZINA...MUNGKIN ADA ORANG ISLAM JUGA JADI MANGSANYA...



'Majikan hina saya'

Oleh Suraya Roslan

2010/08/13

KUALA LUMPUR: Tidak tahan akibat sering dimaki hamun majikannya sejak beberapa bulan lalu, seorang ibu tunggal yang bekerja sebagai pembancuh teh membuat laporan polis.
Mangsa, R Krishnavaeni, 42, mendakwa mengalami tekanan perasaan apabila kerap dihina dan dilontarkan perkataan cacian tanpa sebab munasabah.
“Saya tampil membuat pengakuan ini kerana tidak tahan dengan hinaan, malah saya turut dipanggil pelacur oleh majikan saya yang berasal dari India itu,” katanya di sidang media, semalam.

Katanya, sepanjang bekerja di syarikat itu, dia mengetahui banyak rahsia mengenai hubungan seks majikannya.

Malah, pada 7 Julai lalu, kira-kira jam 7 malam, dia dipanggil majikannya itu selepas dia mengadu hal mengenai skandal majikannya itu kepada seorang pengurus projek dalam syarikat berkenaan.

“Saya diberi amaran agar tidak mengambil tahu hal peribadinya sedangkan saya mengetahui semua skandal seksnya di cawangan syarikat terutama di Seremban dan Tampin.

“Saya turut membuat aduan mengenai pergaduhan beberapa pekerja di depan tetamu syarikat kami. Saya memberitahu hal itu kepada pengarah projek kerana tindakan mereka itu boleh menjejaskan reputasi syarikat pembinaan kami,” katanya.

Menurutnya, majikannya itu seolah-olah bangga dengan apa yang dilakukan itu.

“Apa yang saya kesalkan dia menjerit dengan sekuat hati dengan laungan ‘keluar dari bilik ini pelacur’, saya terkejut kerana dipanggil sedemikian kerana jarak usianya dengan saya seperti ibu dan anak. “Saya seorang wanita Malaysia yang sangat menjaga adat dan perkataan seperti itu adalah sangat sensitif di negara ini. “Saya juga masih lagi seorang pekerja di syarikat berkenaan dan saya takut akan dibuang kerja bila-bila masa saja kerana hal ini. Macam mana saya mahu menyara empat anak yang masih belajar jika dibuang kerja,” katanya. Sementara itu, Presiden Persatuan pengguna Subang dan Shah Alam Selangor (Cassa), Datuk Dr Jacob George yang menemani mangsa, turut dimaklumkan menerima lebih lima panggilan daripada pekerja syarikat berkenaan mengenai sering dikacau, maki hamun, dipercayai juga sering dicabul oleh majikannya itu. “Saya minta mereka tampil ke depan untuk membuat laporan polis berkenaan kejadian itu, tetapi mungkin mereka takut dan tidak berani berbuat demikian. Saya juga berterima kasih dengan keberanian mangsa (Krishnavaeni) yang tampil membuat aduan ke atas majikannya itu,” katanya





No comments:

Post a Comment