Sunday, August 15, 2010

BUKAN MENYEBARKAN BERITA2 SEX...TAPI MENYEBARKAN BERITA MAKSIAT BERLAKU...HASIL MENEPIKAN HUKUM ALLAH...BALA KENA KITA TERIMALAH...

Bapa rogol anak

Oleh JAAFAR MULUP
metahad@hmetro.com.my
2010/08/15

TAMPIN: Mengejutkan apabila seorang murid perempuan tahun enam di sebuah sekolah daerah ini dipercayai kemaruk seks apabila sanggup merelakan diri menjadi pemuas nafsu bapa sejak hujung tahun lalu, selain mengajak beberapa teman rapat lelakinya melakukan perbuatan terkutuk berkenaan.
Disebabkan tiada tentangan daripada anaknya, bapa durjana berkenaan merogol mangsa sambil berjanji tidak memecahkan rahsia kepada sesiapa, termasuk ibu.

“Ketika kejadian, ibu dan beberapa adik mangsa nyenyak tidur, manakala mangsa tidur di bilik lain,” katanya.

Menurutnya, kejadian terakhir berlaku pada 11 Ogos lalu, iaitu malam pertama Ramadan sebelum isterinya bangun untuk menyiapkan juadah bersahur.

Tidak puas dengan itu, katanya, mangsa dikatakan mengajak teman rapatnya melakukan aksi perbuatan keji itu, termasuk seorang abang angkatnya.
“Rahsia perbuatan mangsa bagaimanapun terbongkar apabila perubahan sikap murid berkenaan disedari seorang guru sekolah selepas dia dikatakan turut menceritakan perbuatan terkutuk yang dilakukannya tanpa berselindung.

“Atas rasa tanggungjawab dan demi menjaga nama baik sekolah supaya murid lain tidak terjebak dalam perkara maksiat, mangsa dan guru berkenaan membuat laporan di Balai Polis Gemas pada Khamis lalu,” katanya.

Ketua Polis Daerah Tampin, Superintendan Wooi Kooi Cheang ketika ditemui, semalam mengesahkan menerima laporan berkenaan.

Beliau berkata, pihaknya sudah menahan lelaki terbabit ketika menemani mangsa untuk diambil keterangan, kelmarin.

“Suspek ditahan reman selama tiga hari bermula hari ini (semalam) bagi membolehkan polis menjalankan siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum selama 30 tahun serta sebatan, jika sabit kesalahan,” katanya.

Katanya, polis memburu seorang remaja yang dikatakan sebagai abang angkat mangsa bagi membantu siasatan.


NI YANG DIJUMPAI...DAN YANG SUDAH  DIJUMPAI....BANYAK DAH...YANG TAK DAPAT DIKESAN(BUANG TAPI TAK DIJUMPAI)...YANG HIDUP DAN DIBELA(UNTUNGLAH BABY INI)...AGAK2 BERAPA RAMAI  HASIL ANAK ZINA....NI PUN MASIH MENYEPI TENTANG HUKUM ALLAH SWT...





Mayat bayi perempuan ditemui ditebing Sungai Tambun, Damansara



2010/08/15

PETALING JAYA: Satu lagi mayat bayi perempuan yang dibuang ditemui dalam sebuah beg galas berwarna hitam di tebing Sungai Tambun dekat Kota Damansara di sini, hari ini.
"Tiga lelaki itu ternampak sebuah beg dalam keadaan mencurigakan dan bertindak memeriksanya sebelum menemui mayat bayi perempuan yang cukup sifat.

"Mayat bayi malang ini dibungkus dengan tuala dan kain hijau yang menyerupai kain digunakan di hospital untuk membalutnya," katanya kepada pemberita ketika ditemui di lokasi kejadian. Beliau berkata, polis akan menyiasat sama ada kain itu adalah milik mana-mana hospital untuk memastikan sama ada bayi itu dilahirkan di hospital.

Arjunaidi berkata, bayi itu, yang berkulit gelap, tidak mengalami kecederaan dan dipercayai dilahirkan dalam tempoh 24 jam lalu dan mati sebelum dibuang di kawasan itu.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar dalam status di laman sosial Facebook berkata, ketika ditemui, keadaan mayat bayi itu masih segar dan dipercayai baru sahaja ditinggalkan di tebing sungai itu serta masih ada kesan najis bayi.
Sementara itu, seorang saksi Badrul Abdul Rashid, 24, yang berasal dari Sungai Buloh berkata, dia dan dua lagi rakan terkejut apabila ternampak kaki bayi ketika membuka beg itu sebelum melaporkan kepada pengawal keselamatan di kondominium berdekatan.

"Ketika menjala ikan, kami ternampak beg itu dan berasa tidak sedap hati.

Ketika mahu pulang, rakan saya mengajak untuk memeriksa beg berkenaan.

"Bila kami buka, kami terkejut apabila sepasang kaki bayi menjulur keluar.

Kami lantas melaporkan pada pengawal keselamatan sebelum dia menghubungi polis," katanya.-Bernama

No comments:

Post a Comment