Sunday, February 27, 2011

BENDA SEDAP..NIKMAT...MURAH BAGI YANG BERDUIT...HUKUM YG RINGAN DAN TAK MENGERUNKAN DAN MENYERIKKAN...HUKUM ALLAH DAH CANTIK@TEPAT SERTA MENAKJUB UNTUK MEMBASMI ZINA...KENAPA TAK LAKSANAKAN....TAKUT KENA BATANG HIDUNG KOD...MEMANG KITA MEMILIH LAWAN ALLAH...MEMILIH NERAKA ALLAH....MEMILIH KESEDAPAN DUNIA...TAK TAKUT SIKSA ALLAH...SYAITAN DAH KUDAKAN KITA...TAPI MASIH SYOK SENDIRI...ORANG MACAM NI...MEMANG CARI NAHAS....

Pusat karaoke tawar pelacur kena serbu



KUALA LUMPUR: Berselindung di sebalik pusat karaoke, namun premis terbabit turut menawarkan perkhidmatan seks.
Itu helah sebuah pusat pelacuran yang berselindung di sebalik nama pusat karaoke di rumah kedai tiga tingkat kira-kira 100 meter dari Pasar Borong Baru Selayang, di sini.

Bagaimanapun, kegiatan itu terbongkar apabila premis terbabit diserbu polis dari Bahagian Anti Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Bukit Aman, malam kelmarin.
Dalam serbuan kira-kira jam 11 malam itu, seramai 23 pelayan pelanggan (GRO) ditahan ketika asyik melayan pelanggan.

Ketua Operasi, Cif Inspektor Wiryanty Abd Wahid, berkata selain GRO, pihaknya menahan tujuh pekerja pusat karaoke terbabit bagi membantu siasatan.

“Semua wanita yang ditahan terdiri daripada 10 warga Vietnam dan selebihnya warga tempatan berusia 20 hingga 40-an.

“Dalam serbuan itu, polis turut menahan seorang wanita berusia 52 tahun yang dipercayai ibu ayam,” katanya.

Menurutnya, seramai 25 pelanggan yang terdiri daripada 22 lelaki tempatan dan tiga lelaki warga Indonesia berada di pusat karaoke itu.
Wiryanty berkata, semua GRO dan pelanggan terbabit cuba melarikan diri dengan bersembunyi dalam lubang khas di premis itu, namun mereka dikesan polis.


‘Syukur bukan buat maksiat’

KUALA LUMPUR: “Kadang-kadang ada sebab Allah tidak memberi kekayaan kepada seseorang itu kerana mereka tergolong dalam kategori manusia lupa diri. Apabila diberi nikmat walaupun sedikit, mereka gagal hingga mampu terjerumus kepada perkara yang tidak elok,” ulas penceramah bebas, Fauzi Mustaffa mengenai kegiatan maksiat penoreh getah yang melanggan pelacur di kebun masing-masing.
Menurut Fauzi, kenaikan harga getah yang melambung tinggi seharusnya digunakan sebaik mungkin golongan itu untuk melakukan perkara bermanfaat seperti menabung untuk menunaikan haji sebagai tanda syukur kepada Allah.

“Ujian Allah bukan saja dalam bentuk musibah, tetapi Allah juga menguji kita dengan memberikan harta. “Sungguh sedih apabila kenaikan harga getah ini menjadikan manusia sering lupa daratan dengan melakukan kerja tidak berfaedah dan melanggar suruhan Allah. Sepatutnya apabila mendapat nikmat, bersyukur supaya ia bertambah, kekal dan berkat, bukan dengan cari pelacur.
“Jangan jadi manusia lupakan kulit. Bertaubat dan bersyukurlah dengan nikmat ini,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Harian Metro kelmarin, melaporkan polis membongkar kegiatan tidak bermoral itu di kebun getah di pekan Jementah, Segamat, Johor dan menahan seorang pelacur serta beberapa lelaki dipercayai terbabit kegiatan maksiat itu.

Ketua Polis Daerah Segamat, Superintendan Abd Majid Mohd Ali, berkata pelacur terbabit dipercayai menawarkan khidmat seks di kebun getah itu sejak beberapa hari lalu sebelum ia berakhir apabila polis menyerbu lokasi terbabit.

Rahsia pusat karaoke terbongkar


SEBAHAGIAN GRO yang ditahan dalam serbuan di Jalan 2/3A Pasar Borong Baru Selayang di Kuala Lumpur malam kelmarin.



KUALA LUMPUR - Disangkakan sekadar tempat menyanyi rupa-rupanya turut menawarkan perkhidmatan seks.
Itulah helah sebuah pusat pelacuran yang berselindung di sebalik nama pusat karaoke yang terletak di rumah kedai tiga tingkat kira-kira 100 meter berhampiran Pasar Borong Baru Selayang dekat sini.
Kegiatan itu terbongkar apabila sepasukan polis dari Bahagian Anti Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Bukit Aman menyerbu premis tersebut pada pukul 11 malam kelmarin dan menahan seramai 23 pegawai perhubungan pelanggan (GRO).
Ketua operasi, Cif Inspektor Wiryanty Abd. Wahid berkata, semua wanita yang ditahan terdiri daripada 10 warga Vietnam dan selebihnya warga tempatan berusia antara 20 dan 40-an.
Selain itu, menurut beliau, polis turut menahan tujuh orang pekerja di pusat hiburan itu yang terdiri daripada wanita dan lelaki.
Polis juga menahan seorang wanita di percayai ibu ayam berusia 52 tahun.
Wiryanty memberitahu, ketika serbuan GRO dan kira-kira 25 pelanggan yang terdiri daripada 22 pelanggan lelaki tempatan dan tiga lelaki Indonesia berada di pusat karaoke itu.

No comments:

Post a Comment