Tuesday, March 1, 2011

BOLEHKE DALAM ISLAM...TAK HARAMKAH...NAPE ULAMAK JADI BISU....NAK CARI NAHASLAH TU....KERUSI EMPUK ..UPAH YANG LUMAYAN...MEMBUAT KAKU DAN TAKUT...

6 protege Mentor 5 diperkenal



PETALING JAYA: Bahang kehangatan Mentor 5 kian terasa apabila enam protege berentap diperkenalkan di One Utama, di sini, semalam. Malah, hadiah lumayan berupa wang tunai RM100,000 dan sebuah kereta Chevrolet Cruze menjadi taruhan.
Persaingan yang bermula pada 13 Mac ini mengenengahkan mentor Afdlin Shauki dan protegenya, Ratnah Awal (Ratna), 26, Datuk Sharifah Aini dan Nurshiha Mohd Zikir (Shiha), 24, serta Rahim Maarof dan Aiman Hakin Ridza Abdoh (Aiman), 22.

Tidak ketinggalan turut bersaing pada Mentor 5 itu ialah Erra Fazira dan Salmah A Asis (Salma), 21, Noh Hujan dan Muhammad Faris Mohamed Razali (Ayaish) 21, serta Edry Abdul Halim dan Nursyafiqah Nasratullah Mohd Nor (Iqa), 25.
Selain juara, pemenang tempat kedua akan membawa pulang hadiah wang tunai RM30,000 dan vespa LX150 tajaan Naza World. Sesi perkenalan protege lebih dulu berlangsung pada 6 Mac ini di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA), jam 9 malam.

Dihoskan Ally Iskandar Mohd Mardzi, pengacara bersama malam konsert turut membabitkan Nas Ahmad. Malah, barisan penasihat Mentor 5 pula dibarisi komposer Ajai sebagai penasihat vokal, Adam (AF2) selaku penasihat persembahan dan Faizal Uzir (pengarah muzik).

Bahkan, buat pertama kalinya juga Mentor 5 turut memperkenalkan seorang juri tetap yang akan menilai persembahan dan memberi komen persembahan peserta setiap minggu iaitu Datuk Ramli MS. Ia sebagai kelainan bagi musim ini.

No comments:

Post a Comment