Monday, March 7, 2011

KERJAYA NI JANGAN MAIN BELASAH...KITA BUKAN USTAZ ATAU ULAMAK TAHU SEMUA HUKUM.....

Aznil kembali bersama AF9

Kuala Lumpur: Persoalan siapa pengacara rancangan realiti TV pencarian bakat popular, Akademi Fantasia (AF) terjawab apabila Astro Ria mengumumkan Aznil Nawawi, 49, kembali mengemudi rancangan itu untuk musim terakhir.
Majlis pengumuman mengenainya dibuat Astro Ria di Hotel Double Tree by Hilton KL, di sini, semalam. Turut hadir Pengurus Saluran Astro Ria, Azlin Reza Azmi dan bekas juara rancangan itu seperti Zahid, Mawi, Hafiz dan Shahir.

Menurut Azlin, pihaknya memutuskan melamar Aznil kembali mengacarakan AF untuk musim kesembilan (AF9) selepas mengambil kira, pengacara popular itu pernah mengendalikan rancangan sama bermula musim pertama hingga musim kelima sebelum diambil alih Datuk AC Mizal dan Sarimah Ibrahim untuk AF musim kelapan.
Menurutnya, kehadiran Aznil mengemudi kembali rancangan hiburan itu dilihat dapat memberikan impak memandangkan dia mempunyai pengalaman selain pengetahuan mendalam membabitkan AF yang mempunyai ramai peminat setia. “Kredibiliti Aznil dalam bidang pengacaraan tidak boleh disangkal. Apatah lagi sebelum ini pelbagai anugerah dan pengiktirafan di diterima sama ada dalam mahupun luar negara. “Melihat pengalaman dan kekuatan Aznil itu, kami yakin beliau mampu mengembalikan memori kegemilangan AF sekali gus mengemudikan program ini dengan gayanya tersendiri,” katanya.

Sementara itu, Aznil berkata, sebelum ini dia menutup mulut mengenai hal itu kerana terikat dengan syarat diberikan Astro.

“Pada saya kembali mengendalikan Akademi Fantasia musim terakhir ini umpama sirih pulang ke gagang,” katanya.

No comments:

Post a Comment