Tuesday, May 1, 2012

KITA TUNGGU VIDEO ATAU GAMBAR PIHAK YANG SATU LAGI...MEREKA NI ASALNYA SEPUAK@SERUMPUN DULUNYA...KELAUAR DAN TUBUH PARTI BARU....MASING2 TAHU KEGIATAN MASING2...CUMA SATU MASIH BERKUASA...YANG SATU LAGI BELUM...AKHIRAT NANTI MEREKA KAKI2 MAKSIAT TAK TERLEPAS WALAUPUN DARI PUAK MANA PUN...JANGAN SATU MONYET DAN SATU LAGI BERUK...DAH LAH...HARAP2 TIDAKLAH...BAGILAH ORANG BENAR2 TAKWA MEMIMPIN

Lagi skandal seks lelaki mirip pemimpin pembangkang


ANTARA rentetan gambar aksi lelaki mirip pemimpin parti pembangkang sedang berasmara yang didedahkan oleh sebuah laman blog kelmarin.



KUALA LUMPUR - Belum pun hilang ingatan orang terhadap isu gambar dan video seks melibatkan individu menyerupai Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, kini tersebar pula gambar-gambar aksi seks seorang lelaki yang didakwa mirip pemimpin pembangkang di Selangor.
Sebanyak sembilan keping gambar yang memaparkan aksi lelaki mirip pemimpin kanan parti pembangkang sedang bermesra dengan seorang wanita di ruang tamu sebuah unit apartmen kini tersebar di laman siber.
Selain itu, gambar-gambar yang mula-mula muncul dalam blog Internet itu juga memaparkan aksi mereka berasmara seks oral di dalam tandas.
Gambar tersebut telah dimuat naik pada pukul 2.26 pagi Ahad lalu oleh sebuah laman blog.

Reka cerita selepas bunuh bapa



AHLI keluarga berkumpul di rumah Jaswant Singh yang disyaki mati dibunuh anak sendiri di Taman Bersatu, Simpang Pulai dekat Ipoh, Perak semalam.



IPOH - Tembelang seorang remaja yang datang ke balai polis kononnya untuk memaklumkan mengenai penemuan mayat bapanya terbongkar apabila dia ditahan selepas disyaki menikam perut peniaga kayu itu sampai mati dalam kejadian di Taman Bersatu, Simpang Pulai dekat sini semalam.
Kejadian pada pukul 1 pagi itu menyebabkan Jaswant Singh, 40, mati di dalam sebuah bilik di tingkat bawah rumah teres dua tingkat tersebut selepas disyaki ditikam bertubi-tubi dengan dua bilah pisau oleh anaknya yang berusia 15 tahun.
Difahamkan, anak sulung daripada dua beradik itu bertindak demikian selepas dia tidak tahan melihat perlakuan ganas bapanya yang sering memukul ibunya selain rimas dengan masalah keluarga yang dialami mereka.

Kepala putus, perut terburai



ANGGOTA bomba memeriksa sebuah bas yang terbalik dalam kemalangan yang mengakibatkan tiga maut di Bukit
Beruntung, Hulu Selangor, Selangor semalam.



HULU SELANGOR – Seorang penoreh getah mati dalam keadaan mengerikan apabila kepalanya putus selepas terlibat dalam kemalangan yang turut mengakibatkan dua lagi maut dan tiga parah di Kilometer 434, Lebuh Raya Utara-Selatan di Bukit Beruntung di sini semalam.
Kejadian pukul 1.50 pagi itu mengakibatkan K. Vimala, 58, maut di tempat kejadian. Turut maut ialah S. Velmurugu, 45, dan Setapa Mat, 46, yang berketurunan Orang Asli. Setapa maut dengan perutnya terburai.
Difahamkan, ketiga-tiga mangsa merupakan antara 48 ahli rombongan yang bertolak dari Chenderiang dekat Tapah, Perak ke Melaka dengan menaiki sebuah bas persiaran dipandu Velmurugu.

Penyangak langgar polis diberkas



ANGGOTA polis memeriksa sebuah kereta Proton Waja curi yang melanggar kereta peronda polis dalam kejadian
di kawasan Perindustrian Puchong, Selangor kelmarin.



PUCHONG – Tindakan jahat dua lelaki yang cuba melanggar polis selepas bimbang ditahan kerana menaiki kereta curi mengundang padah apabila mereka dapat ditahan setelah polis melepaskan satu das tembakan yang mengenai tayar kenderaan itu di kawasan Perindustrian Puchong di sini kelmarin.
Kejadian pukul 5 petang itu berlaku apabila tiga anggota polis peronda terserempak dengan sebuah kereta jenis Proton Waja curi dinaiki dua suspek berusia lingkungan 40-an tersebut sebelum mengarahkan mereka berhenti.
Difahamkan, kereta Proton Waja tersebut dilaporkan hilang di kawasan Kuchai Lama pada 11 April lalu

AS dedah amalan guna dron di beberapa negara


GAMBAR fail menunjukkan sebuah dron milik Jabatan Kastam dan Perlindungan Sempadan Amerika Syarikat.



WASHINGTON, Amerika Syarikat (AS) - Pegawai anti pengganas White House, John Brennan mendedahkan kepada umum berhubung keputusan untuk membunuh sasaran Al-Qaeda dengan menggunakan dron.
Ia merupakan kali pertama pentadbiran Obama mendedahkan amalan tersebut secara terperinci kepada umum tentang penggunaan pesawat tanpa juruterbang itu.
Bercakap di sini kelmarin, Brennan berkata, Presiden Barack Obama mahukan amalan tentera AS diketahui setahun selepas serbuan oleh komando Tentera Laut telah menyebabkan Ketua Al- Qaeda, Osama bin Laden terbunuh di bandar Abbottabad, Pakistan.
"Ya, bagi menghalang serangan pengganas ke atas AS dan bagi menyelamatkan nyawa rakyat AS, pentadbiran negara ini melancarkan serangan terhadap pengganas Al-Qaeda tertentu, kadangkala dengan menggunakan pesawat kawalan jauh yang dikenali sebagai dron," kata Brennan.
Menurutnya, sasaran serangan dron dipilih bergantung kepada tahap ancaman individu ke atas keselamatan AS.
Brennan berkata, membunuh anggota Al-Qaeda dengan menggunakan dron adalah sah di sisi undang-undang seperti yang dilakukan terhadap komander tentera Jerman dan Jepun semasa Perang Dunia Kedua.
Pakistan kelmarin mengutuk serangan tentera AS yang menyebabkan tiga suspek militan mati di barat laut negara tersebut.
Sebelum ini, negara tersebut mengutuk serangan yang menggunakan pesawat tanpa juruterbang itu.
Bagaimanapun, dia membenarkan dron tersebut digunakan di beberapa kawasan yang didiami penduduk suku kaum. - AGENSI

No comments:

Post a Comment