Thursday, February 4, 2010

BAGAIMANA KITA MINAT KEPADA ORANG TAK BERMORAL....BAGI ISLAM ITU ZINA



Vanessa tiduri 5 pemain Chelsea


2010/02/04




LONDON: Wanita yang menjadi tumpuan dalam skandal seks dengan ketua pasukan bola sepak England, John Terry mempunyai hubungan dengan empat pemain Chelsea lain.
Selain Terry dan Wayne Bridge, model seluar dalam Perancis, Vanessa Perroncel didakwa turut menjalinkan hubungan intim dengan penyerang, Adrian Mutu dan Eidur Gudjohnsen serta pemain kelima yang masih misteri.


Pendedahan itu akan meningkatkan tekanan terhadap Terry yang berdepan dengan desakan supaya melepaskan jawatan ketua pasukan England.


Sumber yang rapat dengan Vanessa, 33, memberitahu akhbar The Sun: “(Wayne) Bridge tahu dia seorang daripada beberapa pemain Chelsea yang rapat dengan Vanessa. “Vanessa memang berminat terhadap pemain bola sepak dan bercita-cita menjadi ‘super-WAG’ (isteri dan teman wanita) pemain bola sepak.” Vanessa didakwa mula menjalinkan hubungan dengan Gudjohnsen, 31, pada 2003 selepas menemuinya di kelab malam Elysium di London, tempat popular di kalangan pemain Chelsea.


Bapa tiga anak itu dilapor tidur dengan Vanessa di rumah pangsanya di Fulham.


Gudjohnsen meninggalkan Chelsea pada 2006 untuk menyertai Barcelona sebelum menyarung jersi Tottenham tidak lama selepas itu.


Vanessa juga didakwa mempunyai hubungan dengan Adrian Mutu sebelum penyerang warga Romania itu dijual oleh Chelsea berikutan penggantungannya selama tujuh bulan setelah diuji positif kokain pada 2004.


Vanessa juga dikatakan menjalinkan hubungan sulit dengan seorang pemain Chelsea yang namanya tidak boleh didedahkan, sebelum dia menemui Bridge.


Dia tinggal bersama pemain pertahanan itu yang kini bermain untuk Manchester City selepas hamil.


Dia kemudian mengadakan hubungan dengan Terry selama empat bulan. - Agensi

No comments:

Post a Comment