Thursday, August 11, 2011

BENARKAH NOR ARLENE TAN KHALID BUKAN HAJJAH SITT AL-WUZARA???!

 

UPDATE: BENARKAH NOR ARLENE TAN KHALID BUKAN HAJJAH SITT AL-WUZARA???!

imej di atas adalah report polis & penafian di blog nor arlene tan bt khalid berkaitan pendedahan hackers GaySec mengaitakan dirinya dengan penghinaan agama islam... benarkan nor arlene tan bukan hajjah sitt alwuzara??? jangan terus buat rumusan atau kesimpulan dia BERSALAH atau DIFITNAH kerana golongan atheists ni bijak sikit planningnya... kalo tak bijak takkan diorang berani tolak kewujudan tuhan. kita tengok saja sebijak mana mereka cuba berselindung... apapun ALLAH MAHA BIJAKSANA!! ada pendedahan terbaru, tunggu update gua di blog 1peluru tengah hari nanti!!
entri sebelumnya (klik tajuk di bawah):


===============
UPDATE: 1.45 PM
==============
first tengok dulu psycho puak2 atheists laknat ni malam tadi... RT oleh pompuan gile alwuzara. macam la polis malaysia kejam sangat pegi buat report pun kena tangkap masuk lokap! sungguh BERSHITISME!
apapun pompuan gile tu dah makin gelisah. cuba baca merabu-meraban dia kat sini (KLIK!) dia cuba untuk membuktikan dirinya sangat kontradik dengan identiti arlene:
"Korang memang dapat orang yang salah!! FAIL!! SUNGGUH FAIL!! Betina Arlene ini bukan murtad, bahalol!! Dia sendiri mengaku dia bukan murtad dan bangga sebagai seorang Muslimah yang sejati."
muslimah sejati apanya kalau pertikaikan pengharaman valentine's day? seperti tulisan arlene di blognya di sini (KLIK!)
“The problem with the majority Malay muslim society here, they do not dare to question the authority of religious people in power, more often bow to their power abuse and let them dictate what’s haram and what’s sinful. They do not even have the will to use their little pea brain to at least go against such stupid fatwas, moral policing or syariah enactment”
bukan ke kalo tidak bersetuju dengan sesuatu yang berkaitan dengan islam menandakan seseorang seseorang itu juga tidak bersetuju dengan islam?? kita lihat pula bila pompuan gila ni meraban:
"Sejurusnya, Arlene sendiri membangkang terang-terangan terhadap inisiatif kumpulan yang makcik dan para2 murtadin tubuhkan untuk golongan murtad yang terperangkap dalam Islam di Malaysia untuk bersosial dan berkenalan antara satu sama lain. Arlene pernah membuat statement yang keras bahawa golongan murtad tiada hak untuk wujud..."
betul ke arlene membantah keras para murtadin ni??? atau dia salah seorang murtadin??? kenapa mesti gunakan perkataan WAS dalam ayat di bawah... bukan "i AM a muslim!"... baca sini (KLIK!)
"I was touched that my friends actually went to the teacher and begged for me to go, but the teacher said i can’t because I was a ‘muslim’, as the food may not be halal for me..."
kita lihat plak part pompuan gile ni meraban lagi... ade satu clue kat situ:
"Untuk kali yang terakhir: Makcik tiada hubungan kait dengan minah Arlene Tan ni. Lagi pun, kami mempunyai banyak perselisihan fahaman dahulu antara perbincangan-perbincangan tahun lepas. Jadi, makcik jarang berinteraksi dengan minah nie dan makcik tidak kenal siapa minah ni dan tidak pernah jumpa dia pun. Perbincangan itu tidak dapat di kembalikan kerana akaun Facebook makcik yang lama sudah kene report oleh babi-babi penjihad pengikut babi Muhammad sebab makcik menuntut jalang betina jahanam Ustazah Siti Norbahyah meminta maaf atas ceramah die yang amat biadap melibatkan pengharaman Hari Valentine's oleh JAIS dan makcik mencabar ustazah pengecut mulut cibai ini berdebat dengan makcik di kaca TV."
uiksss makcik hajjah lebih kurang sama je dengan selera arlene, tak setuju pengharaman valentine's day dan tibai badan agama jugak??! dari apa yg ditulis oleh pompuan gile tu seolah2 dia tahu banyak perkara berkaitan arlene (walau kononnya hanya berinteraksi melalui internet)... malangnya semua statement tentang arlene KANTOI walau dia cuba untuk mencipta kontradiksi antara dirinya dan arlene.
seterusnya, dibawakan satu lagi watak dalam kisah ini... PEPPER LIM!
bila menjadi seseorang yang paling dipercayai oleh arlene, sudah pasti pepper lim & arlene adalah pasangan yang rapat/istimewa. perhatikan komen oleh pompuan gile tersebut di wall privacy FB pepper lim (sebelum dia deactivate akaun KICKAM HJH TTIS ARAZUWLA <-- ejaan terbalik) ADAKAH SECARA KEBETULAN SAHAJA PEPPER LIM APPROVED POMPUAN GILE NI SEBAGAI KAWAN DI FACEBOOK???!
gua 'gantung' di sini dulu untuk kita sama2 fikir & nilaikan hubungkait arlene & hajjah shitt alwuzara sehingga ke pendedahan seterusnya.
gua sendiri tak pernah tuduh 100% arlene adalah hajjah alwuzara... gua just mention dia adalah orang yang DISYAKI berdasarkan pendedahan oleh GeySec dah beberapa bukti tambahan. apapun gua harap pihak berkuasa dapat menyiasat dan menyelesaikan kontroversi ini secepat mungkin kerana melibatkan isu yg sangat sensitif, penghinaan kepada agama. beberapa bukti yang didedahkan boleh memberi gambaran jikapun arlene bukan hajjah alwuzara, sudah pasti mereka ada hubungkait untuk membantu siasatan.
gua tak setuju dengan penghakiman melulu mengikut nafsu sesetengah orang yang nak bunuh, nak pancung segala tu... jangan la ikut emosi sangat nnt lu dianggap sama je bebal macam pompuan gile tu. kalo gua pun ikut emosi bleh je gua pegi atau dedahkan alamat arlene kat taman sri gombak tu. serahkan aje kepada pihak berkuasa untuk menyiasat dan menghakimi... the rest kita sama2 doakan dia insaf & bertaubat!

KENAPA BLOGGER2 PR SIBUK PERTAHANKAN ARLENE TAN??!


gua tertanya2 kenapa blogger2 PantatkanRakyat bermati-matian cuba mempertahankan arlene tan yang dikaitkan dengan penghina tegar agama islam, hajjah sitt al-wuzara. blogger pondan milosuam memaparkan bukti kad pengenalan yang pompuan gila tu letakkan di blognya. singkat sangat ke blogger2 PantankanRakyat ni untuk fikir dia boleh saja letakkan ic siapa2 saja untuk sembunyikan identiti sebenarnya.
admin fanpage KBSB, wan imran wan chik (wiwc - peminat setia maria ozawa) pula sibuk mempertahankan arlene bukan hajjah alwazura dengan pengakuan arlene adalah kawan lamanya. kalau setakat mahu buktikan melalui gaya penulisan gua juga boleh buat blog dengan gaya penulisan seorang janda gersang yang sedang kemaruk mencari jantan.
identiti arlene tan didedahkan oleh hackers GaySec bukan untuk terus dihukum oleh masyarakat, tapi sekurang-kurangnya membantu siasatan pihak SKMM & polis untuk membongkar individu di sebalik nama hajjah sitt al-wazura yang telah sekian lama melakukan penghinaan terhadap islam. biarkan saja SKMM menyiasat dan tugas blogger/hacker yang prihatin terhadap maruah islam sepatutnya membantu dengan mengemukakan lebih bukti dalam siasatan SKMM.


gua masih sangsi dengan pengakuan arlene, "i AM a muslim" dalam blognya hari ini sedangkan di sini (KLIK!) dia mengatakan "i WAS a muslim". adakah ini satu helah untuk menutup identiti hajjah alwuzara yang semakin terbongkar?? kita tunggu dan lihat... harap JAKIM juga berperanan dalam menyiasat perkara ini bagi menentukan betulkah arlene tan masih seorang muslim.
kenapa gua masih musykil?? berdasarkan tweet hajjah alwuzara yang dia terlupa dipadamkan...


cuba lihat salah seorang ahli kelab murtad ini... siapakah PEPPER LIM?? seseorang yang rapat dengan ARLENE TAN yg menemani arlene membuat laporan polis.

jadi gua harap SKMM juga menyiasat PEPPER LIM, bukan sekadar ARLENE TAN kerana mereka berdua memang berkait rapat untuk membongkar identiti hajjah alwuzara... PEPPER LIM memang kenal pompuan gila tersebut sebab itulah dia approved alwuzara sebagai salah seorang teman facebooknya. buktinya PEPPER LIM menghantar mesej ini bila gua cuba untuk add dia sebagai 'kawan' di facebook... kenapa dia nak soal-siasat gua dulu sedangkan alwuzara dia main approved je! ini sungguh tidak adil!! =p

No comments:

Post a Comment